יממה אחרי שהודיע על פרישה: אהוד דנוך, מנכ"ל סולל בונה היוצא, מונה למנכ"ל אקרשטיין תעשיות

קבוצת אקרשטיין הודיעה לבורסה על מינויו של דנוך, שרק אתמול פרש מתפקידו בסולל בונה, למנכ"ל החברה הבת התפעולית אקרשטיין תעשיות

אהוד דנוך / צילום: שלומי יוסף
אהוד דנוך / צילום: שלומי יוסף

קבוצת אקרשטיין  דיווחה היום לבורסה על מינויו של אהוד דנוך למנכ"ל החברה הבת אקרשטיין תעשיות. דנוך הודיע רק אתמול על פרישתו מתפקידו כמנכ"ל סולל בונה, שבו הוא מכהן מאז שנת 2016.

במסגרת תפקידו בסולל בונה מקבוצת שיכון ובינוי , דנוך הוביל את הקמתם של פרוייקטי ענק לאומיים לצד מגוון רחב של פרויקטים בתחומי פעילות שונים. לפני כן כיהן במשך 4 שנים כמנכ"ל שחם מקורות, החברה הבת של חברת המים הלאומית מקורות.

גיורא אקרשטיין, יו"ר קבוצת אקרשטיין, מסר: ״אני מברך את אהוד על מינויו לתפקיד מנכ"ל אקרשטיין תעשיות וגאה לצרף להנהלה הבכירה של הקבוצה את אחד המנהלים המובילים והמוערכים בתחומו. הצטרפותו מהווה אבן חשובה באסטרטגיה שלנו להעמקת פעילות מגזר ההנדסה של הקבוצה וכניסה לתחומים נוספים בעולם התשתיות לצד המשך חיזוק ועיבוי פעילות התעשייה בישראל וארה"ב וביסוס מעמדנו המוביל בייצור ואספקה של מוצרי בטון לפיתוח סביבתי, בנייה ותשתיות. ישראל עומדת בפני גל של השקעות משמעותיות בהקמת תשתיות חדשות לצד החלפת תשתיות קיימות ואנו מאמינים כי דנוך, יחד עם מנהלי הקבוצה, יידע לקחת אותנו קדימה ולהיות חלק מתנופה מבורכת זו של פרויקטים לאומיים".

מועד כניסתו לתפקיד של דנוך יסוכם בין הצדדים בתקופה הקרובה.

קבוצת אקרשטיין הנמצאת בשליטת משפחת אקרשטיין (74%) נחשבת לחברה הגדולה והמובילה בישראל בפיתוח, ייצור ואספקה של מוצרי בטון לפיתוח סביבתי, בנייה ותשתיות. קבוצת אקרשטיין מחזיקה לצד פעילות התעשייה המסורתית בפעילות נדל"ן מניב למשרדים באזור התעשייה של הרצליה פיתוח וכן בקרקעות לפעילות תעשייתית המשרתות בעיקר את פעילות הקבוצה. 

הקבוצה, שמנוהלת על ידי המנכ"ל דורון סלע, נסחרת בבורסה לפי שווי שוק של יותר ממיליארד שקל, כאשר מתחילת השנה איבדה כ-14%. בשעה זו המניה נסחרת בעלייה של 3%.