מינוי ראשון לשגיא יוגב במגדל: ענת אטלס תנהל את חטיבת האסטרטגיה והדיגיטל

אטלס תגיע למגדל אחרי יותר מ-16 שנים בהראל ותהיה אחראית גם על עולם הדאטה והפיתוח העסקי • היא עבדה יחד עם יוגב בהראל בעת שהיה מנהל חטיבת הביטוח הכללי ו תחליף את ערן צימרמן שביקש לאחרונה לסיים את תפקידו

ענת אטלס, מנהלת חטיבת אסטרטגיה ופיתוח עסקי במגדל / צילום: ניקי וסטפהל
ענת אטלס, מנהלת חטיבת אסטרטגיה ופיתוח עסקי במגדל / צילום: ניקי וסטפהל

מהראל למגדל. ענת אטלס תמונה למנהלת החטיבה לפיתוח עסקי, דאטה ודיגיטל במגדל ביטוח  ותחליף את ערן צימרמן שהודיע לאחרונה למנכ"ל החברה, שגיא יוגב, על רצונו לסיים את תפקידו. זהו המינוי הראשון של יוגב מאז נכנס לתפקידו כמנכ"ל מגדל ולו לאטלס היכרות מהתקופה בה ניהל את חטיבת הביטוח הכללי בהראל.

אטלס (43) שימשה עד לאחרונה כסמנכ"לית בכירה, מנהלת אגף פיתוח עסקי, פרוייקטים ואנליזה בחטיבת ביטוח כללי בהראל חברה לביטוח. לפני כן שימשה במגוון רחב של תפקידים בחטיבות הביטוח הכללי והאקטואריה בחברת הראל, בה היא מועסקת משנת 2005.

בחודש אוגוסט היא הודיעה על עזיבת הראל והיוותה חוליה נוספת מבין הפורשים מחברת הביטוח שבבעלות משפחת המבורגר. בסמוך לפרישתה עזבו את הראל גם יוגב וכן דורון גינת, משנה למנכ"ל ומנהל תחום הפנסיה, אייל אפרת, ראש חטיבת הטכנולוגיות וירון דייגי, מנכ"ל קרנות הנאמנות בחברה. הארבעה עזבו לפני אטלס, ורק בחודש שעבר הצטרפה אליהם סמנכ"לית אגף קשרי חוץ ותקשורת בחברה, מרב רטן-בית דגן.

אטלס תחליף כאמור את צימרמן בתפקיד בו כיהן מאז אוקטובר 2019, כאשר הוא למעשה ייסד במגדל את תחום הדאטה. מלבד זאת הוא היה אחראי על האסטרטגיה והפיתוח העסקי וכן על השיווק, הדיגיטל והחדשנות. במגדל הסבירו כי צימרמן היה גם שותף להחלטת החברה לעבור לניהול תיק ההשקעות שלה מתוך תפיסת ESG. "החלטתי לצאת לדרך חדשה אל תחום מתפתח ומרתק, לו אני מתכוון להקדיש את השנים הבאות בקריירה שלי", הוא מסר.