סלקום חזרה להרוויח, ולעובדים משתחררות אופציות בהיקף של 28 מיליון שקל

ועד העובדים בסלקום הודיע לעובדים כי האופציות שקיבלו והיו חסומות משתחררות • בסך הכל קיבלו העובדים שתי מנות של אופציות ומניות חסומות בהיקף של 56 מיליון שקל • יו"ר ועד העובדים מיה יניב: "קוצרים את פירות ההסכם הקיבוצי"

מיה יניב, יו''ר ועד עובדי סלקום / צילום: איל יצהר
מיה יניב, יו''ר ועד עובדי סלקום / צילום: איל יצהר

ועד עובדי סלקום  עדכן את אלפי עובדות ועובדי החברה כי הם זכאים להענקה של אופציות ומניות חסומות בשווי כולל של 28 מיליון שקל, בנוסף לשתי הענקות קודמות גם הן בשווי של 28 מיליון שקל.

הענקת האופציות והמניות באה בהמשך להסכם הקיבוצי עליו חתמו העובדים עם הנהלת החברה לפני שנתיים. על פי ההסכם קיבלו העובדים אופציות ומניות חסומות בשווי של 14 מיליון שקל לכל שנה, אותן יוכלו לממש על פני 4 שנים. את האופציות והמניות על סך 28 מיליון השקלים הראשונים קיבלו העובדים על השנים 2019-2020, אך האופציות של שנת 2021 התעכבו בהתאם לדוחות הרווחים של החברה. כעת, על פי הדוחות סלקום חזרה להרוויח ונוצרה הצדקה להענקת המנה של השנים 2021-2022.

הסכום המצטבר, כאמור, עומד על 28 מיליון שקל שמצטרפים להענקות הקודמות שיוצרות יחד סה"כ 56 מיליון שקל באופציות ומניות חסומות שיחולקו כעת ל-2,100 עובדי החברה.

יו"ר ועד עובדי קבוצת סלקום, מיה יניב: "היום אנחנו קוצרים את פירות ההסכם שלנו שנחתם לפני כשנתיים. אני גאה בעובדים שלנו שהאמינו בנו ובחברה ולקחו חלק בתהליך. כפי שאמרתי לאורך כל הדרך, כשגם העובדים וגם החברה בעלי אינטרסים משותפים, יש מצע אמיתי לצמיחה".