אריק קורקוס ימונה למנהל מדטרוניק ישראל

ענקית המכשור הרפואי מדטרוניק מעסיקה מעל 1000 עובדים בישראל במספר מרכזי פיתוח המבוססים על חברות שרכשה לאורך השנים • קורקוס יהיה מנהל הזרוע השיווקית של מדטרוניק בישראל המעסיקה כ-250 עובדים ומנהלת את הקשר בין מדטרוניק לשוק הישראלי

אריק קורקוס, מנהל מדטרוניק ישראל / צילום: תמר מצפי
אריק קורקוס, מנהל מדטרוניק ישראל / צילום: תמר מצפי

תאגיד המכשור הרפואי המוביל מדטרוניק הודיע על מינויו של אריק קורקוס כמנכ"ל הסניף הישראלי של החברה. קורקוס הוא היום בכיר במטה האירופאי של מדטרוניק. הוא הצטרף למדטרוניק ב-2011. צמח בסניף בישראל, ובשנים האחרונות קודם לתפקיד בכיר במערך השיווק של החברה באירופה, בתחום הקרדיולוגיה. הוא יחליף בתפקיד את ירון יצהרי שפרש לפני כמה חודשים.

מדטרוניק היא תאגיד המכשור הרפואי הגדול בעולם, ונסחרת לפי שווי של 137 מיליארד דולר. היא מתמחה בתחום המכשירים המורכבים והמושתלים, כולל קוצבי לב, מכשירים מושתלים במוח, מכשירים לטיפול בסוכרת, ומגוון רחב של מכשירים רפואיים נוספים.

בישראל מעסיקה מדטרוניק מעל 1000 עובדים במספר מרכזי פיתוח המבוססים על חברות שרכשה לאורך השנים, ביניהן מזור, אודין, גיוון אימג'ינג, סופרדיימנשן, נוטרינו ועוד. קורקוס יהיה מנהל הזרוע השיווקית של מדטרוניק בישראל המעסיקה כ-250 עובדים ומנהלת את הקשר בין מדטרוניק לשוק הישראלי. בנוסף לרכישות רבות וקשר חזק עם קהילת החדשנות בישראל, למדטרוניק קשר חזק עם בתי החולים בישראל, ובעבר אמר מנכ"ל החברה דאז, עומאר ישראק, כי ישראל היא מקום מצויין להוציא בו לפועל את אסטרטגיית התגמול עבור ערך שמדטרוניק רואה כחלק מן העתיד של התחום הרפואי. מנכ"ל החברה הנוכחי, ג'פרי מרת'ה, ביקר פעמים רבות בישראל, והוביל חלק מן הרכישות שביצעה החברה כאן.

היום אמר קורקוס כי: "מדטרוניק מחוייבת לאספקה של פתרונות רפואיים פורצי דרך, כדי לעורר תקווה ותחושת אפשרות אצל אנשים ברחבי העולם. אני גאה על ההזדמנות לתרום לחזון שלנו".