מקאן ת"א עם שני קמפיינים ברשימה הסופית של המועמדים ב"אריות קאן"

הקמפיין שיצר המשרד לאמדוקס עם היוצרת נגה ארז, והקמפיין עבור דומינוס פיצה לרגל יום האישה, יתמודדו על הפרסים השבוע

נגה ארז בקמפיין אמדוקס / צילום: צילום מסך
נגה ארז בקמפיין אמדוקס / צילום: צילום מסך

משרד הפרסום מקאן ת"א רושם ניצנים ראשונים של הצלחה במסגרת פסטיבל הפרסום "אריות קאן" שנערך הימים אלה. שני קמפיינים שיצר המשרד נכנסו לרשימה הסופית של המועמדים לזכייה בפרסים. הפסטיבל נפתח השבוע ויסתיים ב-24 ביוני. הוא כולל תשעה מסלולי זכייה, ו-28 פרסים.

העבודות הן הקמפיין make it amazing שיצר המשרד לאמדוקס, בכיכובה של היוצרת נגה ארז, שנמצא ברשימת המועמדים הסופיים בקטגוריית הפקה/עיצוב/ ארט דירקשן, וקמפיין עבור דומינוס פיצה שיצר המשרד לרגל יום האישה, שמועמד בקטגוריית המדיה.
מדובר במהלך שבו כדי להמחיש את העובדה שנשים מרוויחות 30% פחות מגברים שלחה חברת הפיצות ביום האישה למשפיענים קרטוני פיצה שבהם חסר שליש מעיגול הפיצה הרגיל, כדי להמחיש ויזואלית את הפער.

נזכיר כי פסטיבל קאן נחשב לאולימפיאדה של ענף הפרסום העולמי, ומתנקזות אליו בכל שנה אלפי עבודות שמתיימרות להציג מצוינות קריאטיבית. נציין כי העבודות של מקאן אינן "עבודות רפאים" שנעשו לצורך התחרות, כפי שקרה בעבר עם משרדים שרצו להתבלט קריאטיבית, ולכן שלחו עבודות שכמעט לא זכו לחשיפה בארץ.

גם העבודה לדומינוס ובוודאי העבודה לאמדוקס עלו כקמפיינים מושקעים לכל דבר, ויצרו שיח בארץ עוד הרבה לפני שהגיעו לפסטיבל הפרסום בקאן. עתה נותר להמתין ולראות האם העבודות גם יזכו בפרס, או יסתפקו בכבוד של להיכלל במועמדויות.