בלקרוק חוברת לקוינבייס ותאפשר למשקיעים המוסדיים לסחור בביטקוין

ענקית ניהול הנכסים בלקרוק תאפשר למשקיעים המוסדיים לרכוש ביטקוין באמצעות בורסת הקריפטו קוינבייס • בבית ההשקעות מסרו: "הלקוחות המוסדיים שלנו מתעניינים יותר ויותר בחשיפה לשוקי הנכסים הדיגיטליים" • קוינבייס ממריאה ביותר מ-20% בוול סטריט

בורסת הקריפטו קוינבייס / צילום: Shutterstock
בורסת הקריפטו קוינבייס / צילום: Shutterstock

בורסת הקריפטו הגדולה ביותר בארה"ב, קוינבייס , מזנקת ביותר מ-20% בוול סטריט לאחר שהכריזה על שותפות עם ענקית ניהול הנכסים הגדולה בעולם בלקרוק , שתאפשר ללקוחותיה המוסדיים לקנות ביטקוין.

השירותים יהיו זמינים ללקוחות פלטפורמת ניהול התיקים למשקיעים מוסדיים של בית ההשקעות בלקרוק, כאשר קוינבייס תספק מסחר בקריפטו, משמורת, שירותי פריים ברוקראז' ויכולות דיווח. בלקרוק מנהלת נכסים בהיקף של יותר מ-8 טריליון דולר.

"הלקוחות המוסדיים שלנו מתעניינים יותר ויותר בחשיפה לשוקי הנכסים הדיגיטליים ומתמקדים כיצד לנהל ביעילות את מחזור החיים התפעולי של נכסים אלה", אמר ג'וזף שלום, האחראי על שותפויות אקולוגיות אסטרטגיות בבלקרוק. "השותפות תאפשר להם לנהל את חשיפות הביטקוין שלהם במערכות ניהול התיקים והמסחר הקיימות שלהם".

מניית קוינבייס זינקה בכ-20% אתמול כאשר אנליסטים בשוק לא הצליחו להעריך מדוע. בכל זאת, המניה התרסקה בכמעט 70% מאז תחילת שנת 2022. ב-CNBC מוסבר כי הזינוק החריג יכול להיות קשור למשקיעים שהימרו נגד המניה, והסתערו כדי לסגור את הפוזיציות שלהם, מה שנקרא שורט סקוויז. כ-22% ממניות קוינבייס הזמינות למסחר נמכרות בחסר, לפי FactSet.