כיצד למצוא כתובת דואר אלקטרוני לפי שם?

אחת השאלות השכיחות יותר שתשמע מפי גלשנים תהיה: "יש בידי שם מלא של אדם שהייתי רוצה להתקשר איתו, ואני כמעט בטוח שהוא מחובר לרשת. כיצד אוכל לדעת את כתובת ה-E-MAIL שלו"?

בקומפיוסרב שהיא רשת מסחרית, ניתן לאתר כתובת כזו בקלות ע"י אחת האופציות של הדואר האלקטרוני. יתרה מזאת, תוכל לדעת גם את העיר והמדינה שבה הוא מתגורר. באינטרנט קיימות מספר טכניקות שעשויות לסייע. מדובר בארגונים שברשותם מסד נתונים של כתובות שמקורן בסריקה מתמדת של קבוצות הדיון, והוספת רשומות. להלן מספר שירותים שבם תוכל להעזר:

1. שירות WHOWHERE

כתובת: WWW.WHOWHERE.COM

זהו מדריך און-ליין שבו תקליד את שם המבוקש. מנוע החיפוש של WHOWHERE נחשב לחכם והוא יודע לטפל גם בשמות לא מלאים או בשמות שהוקלדו עם שגיאות כתיב.

2. שירות 11 FOUR

כתובת: WWW.FOUR11.COM

זהו מדריך מסחרי המכיל למעלה מ-6.5 מליון רשומות. ניתן לערוך בו חיפוש און-ליין או לבקש חיפוש לשם מסוים באמצעות הדואר האלקטרוני.

3. שירות INTERNET ADDRESS FINDER

כתובת: WWW.IAF.NET

מדריך מסחרי אחר אשר מכיל כ-5 מיליון רשומות של כתובות E-MAIL. אם אתה נדרש למשימה של איתור דואר אלקטרוני, כדאי להשתמש ביותר מאחד משירותים אלו כיון שמסדי הנתונים של כל אחד מהם אינם חופפים. השירותים ניתנים חינם. « «כיצד למצוא כתובת דואר אלקטרוני לפי שם? «