הישיר הראשון הופך לבנק אינטרנט: מאפשר צ'ט עם יועצי השקעות, 24 שעות ביממה

הבנק הטלפוני השיק אתר המאפשר ביצוע פעולות בנקאיות

הבנק הישיר הראשון, מקבוצת בנק לאומי, השיק היום (ד') אתר אינטרנט. בשלב הראשון, הושקעו באתר 1 yashir כ-70 אלף דולר.

הישיר הראשון, שהוקם לפני יותר מ-6 שנים, הוא הבנק הטלפוני הראשון והיחיד בישראל. מנהל הישיר הראשון, מוקי אפורי, אמר ל"גלובס" כי השקת האתר היא צעד ראשון לקראת הפיכת הישיר הראשון לבנק האינטרנט הראשון בישראל, שבו כל הפעילות הבנקאית תבוצע על טהרת האינטרנט.

"הטלפון הוא עדיין ערוץ התקשורת הזמין ביותר כיום, ולכן הוא ישמש בטווח הקרוב ערוץ גישה לבנק בשילוב עם האינטרנט", אמר אפורי. "אני מאמין שבעתיד האינטרנט יתפוס בהדרגה את מקומו של הטלפון כערוץ תקשורת בין הבנק ללקוחות".

האתר מאפשר, לראשונה במערכת הבנקאית, לבצע צ'ט און-ליין, 24 שעות ביממה, עם בנקאים ויועצי השקעות בכירים. האתר כולל גם מידע שיווקי, מבצעים והטבות, הזמנת שירותים, בקשה לפתיחת חשבון חדש ומידע על חשבון הלקוח.

הלקוחות יכולים גם לבצע באמצעות האתר פעולות בנקאיות, כגון קנייה ומכירה של ניירות ערך ישראליים וזרים; הזמנת כרטיסי אשראי; הזמנת פנקסי שיקים; הזמנת שליחויות; הפקדה לפק"מ ולתוכניות חיסכון; העברה מחשבון לחשבון ובקשה להלוואות.

הישיר הראשון הוא הבנק הישיר היחיד בישראל. הוא פועל ללא סניפים, והלקוחות מנהלים את חשבונותיהם באמצעות הטלפון בלבד. הבנק מעניק ללקוחותיו את כל השירותים הבנקאיים, בעלויות המופחתות ב-20%.