שלומי גינדי עובר מאופיס דיפו לשופרסל - יתמנה לסמנכ"ל שיווק

המשמעות - איחוד כוחות של יוצאי סופר פארם לשעבר בצמרת שופרסל, המתחרה חזיתית בסופר פארם

זמן קצר אחרי שהתמנה כסמנכ"ל השיווק של אופיס דיפו, עומד שלומי גינדי להתמנות כסמנכ"ל השיווק של רשת שופרסל . כך נודע ל"גלובס".

גינדי שימש קודם לכן כסמנכ"ל השיווק והסחר של הסופר פארם, שם פעל בעבר לצידו של אפי רוזנהויז, ששימש בעבר כסמנכ"ל השיווק של סופר פארם. לפני שבועיים קיבל רוזנהויז לידיו את תפקיד מנכ"ל שופרסל, לאחר פרישתו המפתיעה של יואל פלדשו חודשיים לאחר שנכנס לתפקיד, וזאת, על רקע חילוקי דעות עם יו"ר שופרסל אברהם ביגר.

משמעות המעבר של גינדי וחבירתו מחדש לרוזנהויז היא איחוד כוחות של יוצאי סופר פארם לשעבר בצמרת שופרסל, רשת המזון שמתחרה כמעט חזיתית מול סופר פארם בתחומי הטואלטיקה, הדטרגנטים ובתחומי נון-פוד אחרים.

סופר פארם מקבוצת קופלר מוכרת בהיקף של כ-2 מיליארד שקל בשנה, בהשוואה לשופרסל שמוכרת בהיקף של כ-6 מיליארד שקל. אופיס דיפו אף היא שייכת לקבוצת קופלר שבבעלות ליאון קופלר. לאחרונה, החלה שופרסל לנהל עם אופיס דיפו מו"מ להקמת סניפי ציוד משרדי בחנויות הענק של שופרסל, קוסמוס.

כפי שפורסם ב"גלובס", עומדת גם אייס להקים חנויות בסניפי השופרסל, כחלק ממגמת רשת המזון להפקיד בידי גורמים מתמחים ניהול הקטגוריות בתחום הנון-פוד אליהן מבקשת שופרסל, שהיקף פעילותה מעל 6 מיליארד שקל, לגדול בדרך של העמקת הכניסה.

בשנה שעברה, החלה שופרסל בפיילוט (ניסוי שוק) עם רשת טרקלין חשמל לניהול מחלקות החשמל שלה בסניפי קוסמוס. הבעלות על אופיס דיפו בישראל מתחלקת בין (22%) אופיס דיפו אמריקה; 39% - חברת GRI השייכת למשפחת קופלר, ו-39% קבוצת ג'ק פישמן.

ברשת "אופיס דיפו" בישראל, המונה 26 סניפים, מועסקים כ-1,000 עובדים. מחזור המכירות הצפוי של רשת "אופיס דיפו" לשנת 2001, הנו כחצי מיליארד שקל. רשת אופיס דיפו העולמית, המונה 956 חנויות בארה"ב וקנדה, היא חברת הציוד המשרדי הגדולה ביותר בעולם. הסניפים הראשונים בישראל נפתחו בשנת 1994.