נאמן ברגר קינג, עו"ד דורון טישמן, מבקש מבית המשפט לאשר המכירה לקבוצת אורגד

אורגד תשלם לברגר קינג 30 מיליון שקל * מתחייבת להעסיק 80% מהעובדים המועסקים ברשת

הנאמן של ברגר קינג, עו"ד דורון טישמן, מבקש מבית המשפט המחוזי בת"א לאשר לו להתקשר עם קבוצת אורגד אחזקות בהסכם לרכישת נכסי ופעילות רשת ברגר קינג בישראל.

עוד מבקש הנאמן עו"ד טישמן להאריך את תוקפו של צו הקפאת ההליכים בתקופה של חודשיים ולהורות לו להגיש את הצעת הסדר הנושים.

לפני כשבועיים הודיע הממונה על ההגבלים העסקיים על התנגדותו לעסקת הרכישה של ברגר קינג על-ידי בורגר ראנץ' שהציעה 30 מיליון שקל.

לדברי עו"ד טישמן, בעקבות כך יש לאשר ולהורות לו להתקשר עם קבוצת אורגד אחזקות בהסכם למכירת פעילות ונכסי ברגר קינג. וזאת בהתאם להצעת הרכישה של קבוצת אורגד.

אורגד הציעה לשלם 20.5 מיליון שקל תמורת המלאי במחסני החברה ובסניפיה.

סכום נוסף של 2.5% מסכום התקבולים למשך תקופה שתימשך 3 שנים, אך לא פחות מ-2.5 מיליון שקל לשנה, ובכל מקרה לא פחות ממיליון דולר בתוך תקופה שתימשך 3 שנים.

בנוסף, התחייבה לשלם אחוז מתקבולי המכירות בסניפי הרשת במשך השנה הרביעית. היה ובתום שנה זו אם סך כל התשלומים לא יגיע ל-30 מיליון שקל, תושלם התמורה לסכום זה.

לדברי קבוצת אורגד, בכוונתה להשקיע את מלוא משאביה לשיקום רשת ברגר קינג בישראל ולהפיכתה לרשת המובילה בתחום מכירת המזון המהיר.

קבוצת אורגד התחייבה בהצעתה, כי במשך תקופה של ששת החודשים הראשונים ממועד העברת נכסי חברת ברגר קינג לידיה היא תוסיף להעסיק לפחות 80% ממצבת העובדים הקיימת בחברת ברגר קינג במועד ההעברה.

עו"ד טישמן מבקש מבית המשפט להורות כי מועד העברת רשת ברגר קינג לקבות אורגד יהיה ב-30 בספטמבר.

(תיק פש"ר 1140/03).