הוארך בשמונה ימים מעצרו פעיל מרכזי בליכוד החשוד בניסיון לרצח מעקל הוצאה לפועל

מוטי (מרדכי) אבני חשוד כי לפני כשבוע דרס מעקל הוצאה לפועל שהגיע לביתו במטרה לעקל את רכבו, נמלט מהמקום בנסיעה ולא הגיש עזרה ראשונה למעקל ולאחר המקרה הגיע לתחנת המשטרה ומסר ידיעות כוזבות לשוטר

סגן נשיא בית המשפט המחוזי בבאר שבע האריך היום (א') בשמונה ימים את מעצרו של מוטי (מרדכי) אבני, פעיל מרכזי בסניף הליכוד באילת ומנהל חברת המים תג"י, חברת המטפלת ברשת המים העירונית, החשוד בניסיון לרצח מעקל הוצאה לפועל.

אבני חשוד כי לפני כשבוע דרס מעקל הוצאה לפועל שהגיע לביתו במטרה לעקל את רכבו. על פי החשד, סרב אבני למסור את הרכב וניסה להימלט עם רכבו במטרה להכשיל את העיקול. משניסה המעקל למנוע את נסיעת הרכב ונעמד מולו, דרס אותו אבני בכוונה תחילה וגרם לפציעה חמורה בראשו. על פי החשד המשיך אבני בנסיעה בעוד המעקל מוטל על מכסה המנוע. לאחר כמה מטרים הוא בלם בחוזקה והעיף את המעקל ממכסה המנוע.

אבני חשוד כי נמלט מהמקום בנסיעה ולא הגיש עזרה ראשונה למעקל. עוד הוא חשוד, כי לאחר המקרה הגיע לתחנת המשטרה ומסר ידיעות כוזבות לשוטר.

בכוונת הפרקליטות להגיש נגד אבני כתב אישום בשל הכשלת עיקול, ניסיון לרצח, פציעה חבלנית בנסיבות מחמירות, סיכון אדם בנתיב תחבורה, הפקרת פצוע ללא טיפול רפואי והעלמת ראיות ומסירת ידיעות כוזבות.