נחשפה רשת פדופילים בינלאומית - 26,500 איש מ-166 מדינות

החשיפה התאפשרה הודות לקבצים שנתפסו בשנה שעברה, במחשבו האישי של פדופיל מהעיר מגדבורג בגרמניה

משטרת גרמניה חשפה לאחרונה רשת גדולה שעסקה בהפצת פורנוגרפיית ילדים באינטרנט. הרשת שנחשפה מנתה כ-26,500 משתמשי אינטרנט מ-166 מדינות. החשיפה התאפשרה הודות לקבצים שנתפסו בשנה שעברה, במחשבו האישי של פדופיל מהעיר מגדבורג בגרמניה.

בתוך כך הודיעה ארצות הברית כי מחודש יולי נעצרו למעלה מ-1,000 פדופילים ועברייני מין, במסגרת המבצע של המשרד לביטחון פנים להגנה על ילדים מפני פורנוגרפיה, סחר בבני-אדם ופדופילים ברשת. תחת המבצע, שהחל ב-9 ביולי השנה, נעזרים סוכני המשרד באינטרנט על מנת לאתר עברייני מין האורבים לילדים ברשת ומפתים אותם.

עוד דווח השבוע כי 90% מהפעילות הפדופילית ברחבי תבל כרוכה באינטרנט. למעלה ממיליון תמונות פורנוגרפיות של קטינים נמצאות ב-Web. המספר גדל בכ-200 מדי יום.

האינטרנט היא המדיה המועדפת על פדופילים מפני שהיא מקלה על הפצת תמונות ועל צריכתן באנונימיות. האינטרנט מספקת לפדופילים גישה מידית לבני-מינם בכל העולם, דיונים פתוחים ברצונותיהם המיניים, שיתוף ברעיונות על דרכים לפיתוי קורבנות, תמיכה הדדית ב"פילוסופיה" שלהם, גישה מיידית לקטינים, אפשרויות קלות להסוואה, גישה לסביבות שמארחות קטינים (כדוגמת חדרי צ'ט), יכולת להתחקות אחר מידע אישי כמו כתובות ומספרי טלפון ועוד.