שני בכירים במחלקה המקצועית בסומך-חייקין פוטרו לאחר הפרישה של ראש המחלקה

טענה: הפיטורים - משיקולים זרים * המשרד: סומך יזם את המהלך לפני מספר חודשים

שניים מבכירי המחלקה המקצועית במשרד רואי החשבון סומך-חייקין פוטרו לאחרונה, לאחר שראש המחלקה, רו"ח אבי זיגלמן, הודיע על כוונתו לפרוש מהמשרד בסוף השנה.

מדובר ברו"ח רוני אלרואי, שהיה מנהל המחלקה בכפיפות לזיגלמן, וברו"ח אייל ישי, גם הוא בכיר במחלקה המקצועית. בנוגע לנסיבות הפיטורים קיימים חילוקי דעות.

אלרואי טוען, במכתב ששיגר למשרד באמצעות עו"ד אורי פרייס, כי מדובר בפיטורים שרירותיים, הנובעים מהיחסים העכורים בין זיגלמן לבין המנכ"ל היוצאת של המשרד, רקפת רוסק-עמינח.

עוד טוען אלרואי, כי פיטוריו נעשו בצורה מבזה, כאשר נדרש לעזוב את המשרד בו ביום ולהותיר מאחוריו את הרכב ומכשיר הטלפון הסלולרי שהעמיד המשרד לרשותו. אלרואי דורש פיצוי כספי, ומזהיר שיפנה לבית הדין לעבודה אם לא ייענה.

משרד סומך-חייקין מסר בתגובה, כי את פיטוריו של אלרואי יזם השותף המנהל, גד סומך. לדברי המשרד, סומך ביקש לבצע את המהלך לפני חודשים אחדים, אך נמנע ממנו על מנת שלא להחמיר את המחלוקות עם זיגלמן. עוד נמסר, כי אלרואי ביקש להותיר ברשותו את רכב המשרד לתקופה נוספת, אך המשרד סירב וזאת בהתאם לחוק.

לגבי ישי מסר המשרד, כי ההחלטה על פיטוריו היתה של רו"ח דורון דבי, המחליף את זיגלמן כראש המחלקה המקצועית. המשרד הוסיף, כי זכותו של כל עובד לפנות לבית הדין, ומובן שהמשרד יכבד כל החלטה משפטית.

רוסק-עמינח מונתה השבוע למנהלת החטיבה העסקית בלאומי.