יוסי אנטורג מונה למנכ"ל סונול; סגיס הופך למנכ"ל על של קבוצת גרנית, החברה האם

"גלובס" פירסם לראשונה כי סגיס הציע לאנטורג לכהן כמנכ"ל סונול, שבבעלות מלאה של גרנית * אנטורג היה בעבר מנכ"ל דור אנרגיה ויו"ר קבוצת גד זאבי

מנכ"ל גרנית הכרמל , עמי סגיס, החליט למנות את יוסי אנטורג (56), לשעבר מנכ"ל דור אנרגיה ויו"ר קבוצת גד זאבי, למנכ"ל חברת סונול, הנמצאת בבעלות מלאה של גרנית. "גלובס" דיווח לראשונה, בספטמבר השנה, כי סגיס הציע לאנטורג לכהן כמנכ"ל סונול, שהיא אחת משלוש חברות הדלק הגדולות בארץ. "גלובס" גם דיווח לראשונה לפני חודש, כי אנטורג מונה בשלב ראשון ליועץ לענייני דלק של סגיס. אז היו הערכות, כי אנטורג לא יכהן בסופו של דבר כמנכ"ל סונול, אך לבסוף הוא שוכנע לכהן בתפקיד.

יצוין, כי סגיס יכהן כיו"ר סונול - האחזקה העיקרית של גרנית הכרמל, הנשלטת על ידי משפחת בורוביץ וקבוצת הסחר הרב לאומית גלנקור. עד היום לא היה לסונול מנכ"ל נפרד, ומנכ"ל גרנית כיהן גם כמנכ"ל סונול. כך היה למשל כאשר המנכ"ל הקודם של גרנית, משה ארז, כיהן גם כמנכ"ל סונול ולמעשה רוב עבודתו הוקדשה לחברה זו.

גרנית היא גם הבעלים של חברת טמבור, חברת סופרגז וכן היא מעורבת בתחום הנדל"ן ובתחום התפלת המים.

סגיס מעדיף לכהן כמנכ"ל-על של פעילויות גרנית, ולא להתמקד בחברה אחת. כמו כן, סגיס העדיף שבתפקיד מנכ"ל סונול יכהן מישהו המתמחה במשק הדלק הנחשב למורכב ובעייתי. כמו כן, יש לקחת בחשבון שבכירים לא מעטים בסונול פרשו או פוטרו בשנה האחרונה, מאז מונה סגיס למנכ"ל גרנית, ובמקומם כמעט שלא הגיעו בעלי ניסיון בתחום הדלק.

אנטורג כיהן כמנכ"ל דור אנרגיה, כאשר היתה בבעלות משפחת דנקנר (כיום דור נמצאת בבעלות קבוצת אלון שבשליטת דוד ויסמן ושרגא בירן), והיא היתה החברה הראשונה שקראה תיגר על השליטה של שלוש חברות הדלק הוותיקות (פז, דלק וסונול) ולמעשה סימלה את תחילת הרפורמה במשק הדלק, יחד עם חברת הדלק אלון. אנטורג כיהן כמנכ"ל דור אנרגיה במשך 7 שנים, ונחשב לאחד המנהלים המוערכים במשק האנרגיה. אנטורג גם כיהן כיו"ר דור כימיקלים שבבעלות קבוצת דנקנר.

בתפקידו האחרון כיהן כיו"ר זאבי אחזקות, הכוללת את הפעילויות העיקריות של קבוצת גד זאבי, וזאת במשך שלוש שנים.

מאז שפרש מקבוצת זאבי, לפני כשנתיים, היה אנטורג מעורב בעסקים פרטיים וחבר בדירקטוריונים שונים. אנטורג מכהן כיו"ר המיל` (המרכז הישראלי לניהול) בחיפה ובצפון ובעבר כיהן כיו"ר התאחדות התעשיינים בחיפה והצפון.