פרקליטת המדינה עדנה ארבל: הפירסומים כנגדי בלתי מבוססים ושקריים

לפיהם קיים בעלה קשרים עסקיים עם החוקר הפרטי דוד ספקטור וכי ביקשה מהשרה ליבנת ג'וב של דירקטור לבעלה

בצעד חסר תקדים, הגיבה היום פרקליטת המדינה, עדנה ארבל, לכתבות האחרונות שקשרו אותה לשחיתות לכאורה. מדובר בכתבות שפירסם העיתונאי יואב יצחק, ואשר לפיהן קיים בעלה קשרים עסקיים עם החוקר הפרטי דוד ספקטור, בעת שנחקרה פרשת האזנות הסתר בעיתונים, שספקטור היה קשור אליה. בכתבה שפורסמה היום, נטען כי ארבל פנתה לשרת החינוך, לימור לבנת, וביקשה ממנה כי תסדר לבעלה ג'וב של דירקטור. זאת בעת שלבנת היתה תחת חקירה, בפרשת ערוץ 7.

בתגובתה טוענת ארבל: "בשבוע האחרון מתפרסמת מיתקפה חסרת רסן נגד פרקליטת המדינה. האמור בפירסומים מגמתי ובו שקרים מובהקים ועובדות חסרות בסיס. פירסומים משמיצים אלו לא ירתיעו את הפרקליטות בכלל ואת פרקליטת המדינה בפרט, מלמלא את חובתם המקצועית ולמלא את תפקידיהם על פי קנה מידה מקצועי וענייני".

גם ארגון פרקליטי המדינה הצטרף לביקורת כלפי הפירסומים. בהודעה שהוציא היום הארגון הוא מציין כך: "פרקליטי המדינה רואים בדאגה רבה ובחומרה רבה את הפירסומים האחרונים נגד פרקליטת המדינה. פרקליטת המדינה הכחישה את כל האמור בפירסומים. אין לנו כל ספק בדבריה, ביושרה ובטוהר התנהלותה. רצף ההשמצות ועיתוי פירסומם יוצרים בליבנו חשש כבד שמדובר בניסיון לפגוע בפרקליטת המדינה פגיעה אישית וזאת כדי לרפות את ידיה וכדי לפגוע אמון הציבור בה.

"פרקליטי המדינה מתייצבים ללא סייג מאחורי פרקליטת המדינה. הם סמוכים ובטוחים כי הציבור יידע להבחין שמדובר בהכפשות, כי הכפשות אלה לא יסיטוה מדרכה ולא ימנעו ממנה להמשיך ולהפעיל את שיקול דעתה באורח נטול פניות כפי שעשתה עד כה".