דירקטריון דן החליט להחזיר ליו"ר יורם שרעבי סמכויתיו אך בהתניות שונות ומגבילות

ועדת הביקורת שדנה בממצאי החקירה בנושא שימוש בכרטיסי אשראי ע"י שרעבי: לא היתה כל חריגה או שימוש לרעה בכרטיס האשראי

יורם שרעבי יאלץ לבזר את סמכויותיו בחברת האוטובוסים דן. דירקטריון דן בישיבתו מהיום החליט להחזיר לשרעבי את סמכויתיו שנשללו ממנו בסוף דצמבר אך בהתניות שונות ומגבילות . כך למשל נקבע כי יורם לא יוכל לשמש כיו"ר בחברות הבנות, עוד נקבע לתת זכות חתימה גם לדירקטור אמנון ליפץ. הדירקטריון עוד החליט להשאיר בתפקידו את רמי מונצרי כמזכיר החברה ולמנות את אחיו של שרעבי, ירוחם שרעבי שהודח מתפקידו כמנכ"ל חברת הבת יונייטד טורס לתפקיד מנכ"ל חברת נהור שירותי תחבורה.

גורמים בדן אמרו לגלובס כי משמעות ההחלטות ברמה המהותית היא תום תקופת שילטון היחיד בדן, שרעבי מחויב לשתף בניהול את שאר הדירקטורים, לדברי אותם גורמים בשנים האחרונות שלט שרעבי ביד רמה ובאופן בלעדי בדן. לעניין מינוי מקרוביו של שרעבי אמרו כי התפקיד של האח, ירוחם הוא ריק מתוכן לעניין השארתו של מונצרי בתפקיד המזכיר נאמר כי החלטה זו התקבלה "בלית ברירה".

בחודשים האחרונים התעוררו בדן מאבקי שליטה סוערים בין בעלי המניות והדירקטריון. על רקע מאבקים אלה החליט הדירקטריון בסוף דצמבר לשלול את סמכויותיו של יורם שרעבי, להדיח את אחיו ירוחם מתפקידו ואת המזכיר, רמי מונצרי, בתחילת ינואר הפקיד שרעבי את כרטיס האשראי של החברה אצצל מבקר הפנים, רו"ח יהושע הזנפרץ על רקע הכפשות נגדו כאילו עשה שימוש פרטי בכרטיס החברה.

ועדת הביקורת שדנה בממצאי החקירה בנושא שימוש בכרטיסי אשראי ע"י יו"ר החברה, מסרה כי השימוש היה נורמטיבי לחלוטין ולא היתה כל חריגה או שימוש לרעה בכרטיס האשראי.

בדן אומרים גורמים שונים כי הקרבות הפנימיים גרמו לפגיעה בחברה לא ברמה של תוצאות אופרטיביות "האוטובוסים יצאו כל יום ובזמן אך העבודה הייתה מלווה זה זמן רב בתחושות קשות בקרב העובדים".