מנכ"ל אלדין טרוול: התחזקות האירו תוביל לגידול בתיירות לארה"ב בפסח

משה מרום: "התחזקות האירו מביאה לגידול בביקושים ליעדי צפון אמריקה והיחלשות בביקוש ליעדי אירופה

"התחזקות האירו מביאה לביקושים ליעדי צפון אמריקה והיחלשות בביקוש יעדי אירופה בפסח הקרוב". כך מציין משה מרום מנכ"ל חברת התיירות אלדין טרוול, המתמחה בשיווק ישיר של בתי מלון וסיורים ברחבי העולם באמצעות אתר האינטרנט.

לדברי מרום, "לקראת הפסח הקרוב אנו שמים לב למגמה בה תיירים ישראלים מחליטים לקראת חופשת הפסח לוותר על יעדים קלאסיים של אירופה כמו: פריז ואמסטרדם ובוחרים במדינות שעדיין לא עושות שימוש באירו. שער האירו האמיר בחצי שנה האחרונה באופן חד ומכאן ישראלים עושים את השיקול ומנצלים את שער הדולר הסביר יחסית המאפשר לנסוע לארצות הברית.

"לא מדובר רק במחירי הטיסות ושירותי הקרקע אלא גם השהייה - בילויים, סיורים מודרכים, בית המלון כלומר: החבילה כולה, אשר תעלה הרבה פחות על פי שער הדולר. אני מעז להניח שאם בשנה שעברה אחוז הנוסעים לארה"ב מכלל הנסיעות בחופשת הפסח ובקיץ עמד על 20%, השנה נראה עליה חדה והנסיעות לארה"ב יעמדו על 25% מכלל הנסיעות".