עוד בכיר במשרד האוצר פורש: המשנה לחשב הכללי אלדד פרשר יפרוש בעוד כחודש וחצי

בחודשים האחרונים הודיעו או פרשו מהאוצר המנכ"ל אוהד מראני וראש אגף התקציבים אורי יוגב

עוד בכיר במשרד האוצר פורש. המשנה לחשב הכללי אלדד פרשר הודיע היום (ג`) לשר האוצר בנימין נתניהו ולחשב הכללי ד"ר ירון זליכה, על סיום תפקידו בעוד כחודש וחצי ב-30 באפריל. בחודשים האחרונים הודיעו או פרשו מהאוצר המנכ"ל אוהד מראני וראש אגף התקציבים אורי יוגב. נתניהו ציין במיוחד את הסיוע והתמיכה שנתן פרשר לחשב הכללי החדש זליכה, והודה על תרומתו בהעברה מסודרת וחלקה של כל תחומי הטפול באגף. גם זליכה הודה לפרשר על הסיוע, התמיכה ה והאמון שקיבל ממנו עם כניסתו לתפקיד. "פרשר מוערך כמומחה ובר-סמכא בתחומים הפיננסיים בממשלה ובמגזר העיסקי.

פרשר הפך במשך השנים לאחד מעמודי התווך של אגף החשב הכללי, פיתח והקים מערכות פיננסיות ושיווקיות מהמתקדמות בעולם, והיה שותף מרכזי לעיצוב עבודת האגף לשנים קדימה. אני מאחל לפרשר הצלחה בהמשך דרכו המקצועית, ואני משוכנע שיהווה נכס שאין כמותו בכל מקום בו יבחר לעבוד" אמר זליכה. פרשר החל את עבודתו באגף החשב הכלכלי ב-1987, וכיהן בין היתר כנציג החשב הכללי בניו יורק.

בארבע שנים האחרונות כיהן כמשנה לחשב הכללי ואחראי על הקמה וניהול של היחידה לניהול החוב הממשלתי וניהול הסיכונים הממשלתי, גיוסי המדינה בארץ ובחו"ל, הרחבת וביסוס הקשרים עם בנקים להשקעות, בנקים מסחריים, גופים מוסדיים וחברות הדרוג העולמיות. כן טיפל במשברים משקיים בענפים שונים, בערבויות מדינה או בביטוחי סחר חוץ.