החבר לשעבר: היו פתקי זימה שעו"ד ינאי אמרה שסטרשנוב כתב; אינני מוצא אותם

קטעים מתצהירו של זיו חן, עליו מתבססת עתירתו של זכרוני

שמעתי מפנינת לא פעם, שבזמן ההתמחות היו לה עם סטרשנוב מגעים, או במילים שלה: "כמעט אקטים, הורדת בגדים". היו מקרים, שבהם סטרשנוב תפס אותה והושיב אותה על השולחן ללא רצונה. היו חיבוקים ונשיקות.

פנינת הראתה לי פתקים שלדבריה שלח לה סטרשנוב במהלך ההתמחות. מדובר בפתקים אירוטיים, ובהם כתובים הביטויים "אני מתחמם, הייתי מחדיר לך את הגדול שלי, את כמו לבה זורמת, תתקרבי אלי, אני רואה שקר לך". על חלק מהפתקים הוסיפה פנינת דברים משלה בכתב ידה. כשגרנו ביחד, היו לפחות 10 פתקים בכתב יד, שלדברי פנינת הם של השופט. לאחרונה בדקתי היכן הפתקים, ולא מצאתי אותם.

לאחרונה היו שתיים-שלוש שיחות שהתקבלו בנוכחותי. בשיחות האלה, להערכתי, סטרשנוב הזמין את פנינת להיפגש ולקיים יחסים אינטימיים. בשתי שיחות פנינת הצמידה את האפרכסת לאוזני ושמעתי את השופט סטרשנוב. פגשתי את סטרשנוב בעבר והכרתי את קולו. לא היה ספק שהוא המדבר באותן שיחות.

שמעתי את סטרשנוב אומר: "מתי ניפגש, אז מה הכתובת שלך, נו אז מתי אני יכול לבוא אלייך, בואי נמצא מקום", וביטויים דומים. לפני ימים אחדים סיפרה לי פנינת, שהשופט התקשר אליה והזמין אותה לשהות איתו בארה"ב, שכן הוא נוסע ל-6 חודשים, אבל רעייתו מצטרפת ל-4 חודשים בלבד. לכן הציע שפנינת תצטרף לחודשיים הנותרים. פנינת נהגה לומר שהיא מעריכה את סטרשנוב סקסית, שהוא גבר נאה ומושך, ובשביל סטרשנוב "להיכנס באחד כמו מנבר - זאת תראפיה".

פנינת סיפרה לי על קשר עם אדם שכינתה בשם "ניר" שהיה חוקר בפרשת מנבר. היא סיפרה שניר מחזר אחריה. לדברי פנינת, שי בזק היה חבר שלה לפני. הוא היה בקשר די קבוע איתה, והם היו מדברים בנוכחותי זה עם זו לפחות פעם בשבועיים. שי בזק היה אצלנו לפחות בשתי ארוחות ערב עם אנשים אחרים. הופתעתי לשמוע שהיא פוטרה מעבודתה במשרד זכרוני