אפסק תעשיות תגייס היום לפחות 75 מיליון שקל

את הנפקת החברה מוביל קונסורציום חתמים בראשות כלל פיננסים חיתום, לאומי ושות' חתמים, רוסאריו קפיטל ואלטשולר שחם

אפסק תעשיות תגייס היום (ה') סך של לפחות 75 מיליון שקל בהנפקת אג"ח להמרה ואופציות. את הנפקת החברה מוביל קונסורציום חתמים בראשות כלל פיננסים חיתום, לאומי ושות' חתמים, רוסאריו קפיטל ואלטשולר שחם.

הנפקת החברה מוצעת בשלוש חבילות הכוללות שעור משתנה של אגרות חוב ואופציות. על פי חלופה ראשונה תגייס החברה 75 מיליון שקל, על פי השניה תגייס 90 מיליון שקל ואילו על פי השלישית תגייס 97.5 מיליון שקל. במכרז המוסדי המוקדם, נמכרו 56 אלף יחידות (מתוך 79 אלף המוצעות בהנפקה) על פי חלופה ב' (המשקפת גיוס של כ-90 מיליון שקל) ובתמורה כספית של 64 מיליון שקל.

ההנפקה תכלול אגרות חוב להמרה נושאות ריבית צמודה של 5.2%, כתב אופציה לתקופה של 2 ו-4 שנים וכתב אופציה נוסף לתקופה של 3 שנים. בעלי השליטה בחברה, שמעון קזנסקי וישראל פלדמן, התחייבו לרכוש את כתב האופציה מסדרה 2 ביום המסחר הראשון בהשקעה כוללת של 1.75 מיליון שקל.

אפסק תעשיות עוסקת בתכנון, ייצור, התקנה ואחזקה של מערכות בקרה לתהליכים בתעשיית הפטרוכימיה, אנרגיה ותשתיות מיים בארץ ובעולם. כמו כן עוסקת הקבוצה בתחום מערכות החשמל, מערכות גילוי וכיבוי אש וייצור חשמל מגז טבעי.

אפסק סיימה את הרבעון הראשון במכירות של 25.5 מיליון שקל וברווח נקי של 4.3 מיליון שקל. לחברה יש כיום צבר עבודות של 124 מיליון שקל לשנת 2004 ו-2005. על פי צבר זה יגיעו הכנסותיה של החברה השנה לכ-100 מיליון שקל, גידול של 50% בהשוואה לשנת 2003.