הוצא צו מניעה זמני האוסר על טמפו תעשיות בירה להפסיק את התקשרותה עם שלוש חברות הובלה

לטענת התובעים, כל המשאיות שברשותם מיועדות אך ורק לשירותי הובלה לטמפו, ואין באפשרותם להשתמש בהן להובלה עבור גורמים אחרים

בית משפט המחוזי בת"א הוציא היום צו מניעה ארעי האוסר על חברת טמפו תעשיות בירה באופן זמני להפסיק את התקשרותה הישירה עם שלוש חברות הובלה שהעניקו לה שירותי הובלה במשך תקופה של בין 8 ל-36 שנה. בכך נעתר ביהמ"ש לבקשת חברות הובלות אלבז מישאל תובלה כללית ולחברת אלגלי משה ובניו.

בית המשפט הורה לטמפו להגיב בתוך 10 ימים. התובעים טענו באמצעות עורך דין אהרון טטרו כי טמפו הודיעה להם כי תפסיק את ההתקשרות הישירה עמם החל מה-22 באוגוסט.

התובעים טוענים כי הם מעניקים מזה שנים רבות שירותי הובלה לטמפו בכל רחבי הארץ ממפעלה הממוקם באזור התעשייה החדש פולג בנתניה.

לטענת התובעים, כל משאיות התובלה אשר ברשותם מיועדות אך ורק לצורך הענקת שירותי הובלה לטמפו, ואין באפשרותם של התובעים לעשות שימוש במשאיות הובלה אלה להענקת שירותי הובלה לגורמים אחרים. זאת מאחר ולדבריהם משאיות אלה נושאות שלטים ואמצעי פרסום המפרסמים את הטמפו ואת מוצריה המיוחדים לה בלבד.

עוד נטען, כי במהלך שנות ההתקשרות בין הצדדים השקיעו התובעים סכומי כסף אדירים לרכישת משאיות הובלה מודרניות וחדישות, במטרה להעניק לטמפו את שירותי ההובלה באופן הטוב ביותר.

לטענת התובעים, לפני מספר ימים פנתה אליהם טמפו והודיעה להם כי החליטה להפסיק את ההתקשרות הישירה עמם, וכן החליטה לשנות את חלוקת נתח מיכסת ההובלה. החלטת טמפו להפסיק באופן חד צדדי ופתאומי אתה התקשרותה ישירה עם התובעים, נטען, הדהימה מאוד את התובעים, אשר ראו בה לטענתם סתירת לחי מצלצלת במיוחד לנוכח מערכת היחסים רבת השנים עם טמפו.

טרם הוגשה תגובת טמפו לביהמ"ש. (אזרחי 214704).