אולפינר תוקף את דינור: " אוזלת ידך וחוסר הבנתך הביאו לנזקים חמורים בענף הנדל"ן"

לדברי נשיא התאחדות הקבלנים, לא בוצעו החלטות למיכסות לעובדים זרים ולמחירי הברזל

"אוזלת ידך וחוסר הבנתך הביאו לנזקים חמורים בענף הנדל"ן". אומר נשיא התאחדות הקבלנים, שמואל אולפינר, במכתב ששלח השבוע למנכ"ל משרד המסחר והתעשייה, רענן דינור.

אולפינר מאשים עוד את המנכ"ל: "מאז כניסתך לתפקידך לא נקפת אצבע לקידום ענף הבנייה והתשתית. ... חוסר הבנתך את המתרחש בענף גורם לאי מימוש החלטות של שר המסחר והתעשייה, אהוד אולמרט, ופגע בפרנסת אלפי משפחות. אוזלת ידך מביאה גם לקריסת חברות בנייה. לפני הימים הנוראים, ראוי שתעשה חשבון נפש עם עצמך".

אולפינר מאשים את דינור באוזלת יד בשני נושאים. ראשית, הוא טוען, המנכ"ל דינור לא ביצע החלטות שקיבל אולמרט לאפשר לאלפי עובדים זרים לעבוד בענף הבנייה. אולפינר: "בחלק מהמלצותיך לשר תקעת מקלות בגלגלים, ונוצר מצב שבו גורמים רבים בענף חושבים שהשר אולמרט אינו אמין ואינו עומד בהבטחותיו".

בנושא מחירי הברזל מאשים אולפינר את דינור כי משרדו לא פתח את הייבוא לתחרות, המחירים עלו, לענף נגרמו הוצאות במאות מיליוני שקלים והמיסים לא ירדו. אולפינר, "השר הראה נכונות לסייע ולעזור לקידום הענף, אבל אתה גורם לאי מימוש החלטות השר". מזכירתו של דינור, אמרה בתגובה ל"גלובס" כי ככל הידוע לה לא קיבל דינור עדיין את המכתב, ולכן לא יוכל להגיב.