נאמן א.צ. ברנוביץ ובניו: נותרו 2 משקיעים רלבנטיים - יונה-רבינוביץ וקבוצת אבי שחר

לדבריו, המגעים של קבוצת אבי שחר מול הבנקים נמצאים במצב מתקדם יותר מאשר קבוצת יונה-רבינוביץ

רו"ח חיים קמיל, הנאמן של א.צ ברנוביץ ובניו, דיווח אתמול (א`) לבית המחוזי בתל אביב, כי מתוך שלושת המשקיעים שהוצגו בפני בית המשפט נותרו שניים רלבנטיים, והם קבוצת אבי שחר וקבוצת יונה-רבינוביץ.

לדבריו, מצבו של כל אחד מהמשקיעים מול כל אחד מהבנקים שונה במקצת. קבוצת שחר התקדמה באופן ניכר במו"מ עם שניים מהבנקים - הפועלים ואיגוד - ונראה כי יש ביניהם בסיס סביר של הסכמות לגבי שווי הנכסים המשועבדים להם וכן לגבי תנאי התשלום. הנאמן סבור, כי קיים בסיס סביר להניח שהצדדים יצליחו לגבש הבנות אלו לכדי הסכם סופי.

לגבי המו"מ המתנהל בין קבוצה זו לבין דיסקונט, נראה שמתחילה להסתמן בימים האחרונים פריצת דרך. הנאמן מעריך, כי יש אפשרות שהצדדים יצליחו להגיע להסכמות בתקופה הקרובה.

בנוגע למו"מ בין קבוצת אבי שחר ללאומי, עדיין קיימים בין הצדדים פערים גדולים.

בכל הנוגע לקבוצת יונה-רבינוביץ, הרי שמצב המו"מ בינה לבין הבנקים מתקדם פחות, והסכמות טרם התגבשו באותה רמת וודאות כמו קבוצת אבי שחר.

הנאמן דיווח עוד, כי בעלי השליטה בחברה האם, א.צ ברנוביץ נכסים והשכרה, טרם העבירו לידיו 75% ממניותיה.

בסופו של הדיון נקבע, כי תוארך הקפאת ההליכים עד תום תשעה חודשים הקבועים בחוק, עד ל-30 באוקטובר. היה והנאמן יודיע בתוך 48 שעות לבית המשפט, כי התקציב אינו מאפשר את המשך הקפאת ההליכים בדרך שאינה גירעונית, תופסק הקפאת ההליכים תוך שלושה ימים. (פש"ר 1159/04).