גזית גלוב רכשה שני בתי דיור מוגן בארה"ב ב-13.8 מיליון דולר

בתי הדיור המוגן ממוקמים בפרברי הערים גרינוויל וקולומביה ואמורים להניב תשואה של כ-10% על ההשקעה (לפני מינוף)

גזית גלוב ממשיכה להתרחב בארה"ב. החברה דיווחה כי חברת הבת האמריקאית Royal Senior Care, רכשה שני בתי דיור מוגן במדינת דרום קרולינה בתמורה כוללת של כ- 13.8 מיליוני דולר.

בתי הדיור המוגן הממוקמים בפרברי הערים גרינוויל וקולומביה (עיר הבירה של דרום קרולינה) נבנו בשנים 1999 ו- 2001, ברמת גימור גבוהה ומשתרעים על משבצות קרקע של כ- 20 דונם וכ- 44 דונם, ובשטח בנוי להשכרה של כ- 6,000 מ"ר לכל בית. כל אחד מהבתים מונה כ- 90 יחידות דיור. הפרברים בהם ממוקמים הנכסים אמידים מאוד ומאופיינים ברמת הכנסה גבוהה מאוד ביחס להכנסה השנתית הממוצעת בדרום קרולינה.

רוני סופר, סמנכ"ל גזית-גלוב, מסר כי הרכישה מתווספת לשני בתי הדיור המוגן שכבר בבעלות ובניהול Royal Senior Care ומהווה צעד נוסף בהקמת פלטפורמה בתחום הדיור המוגן בצפון אמריקה. עוד מסר מר סופר כי תחום הדיור המוגן לקשישים בצפון אמריקה צפוי ליהנות בשנים הקרובות מגידול ניכר בביקוש עקב הצמיחה המהירה באוכלוסייה המבוגרת והעלייה בתוחלת החיים וברמתם. תחום הדיור המוגן לקשישים הנו ממגזרי הנדל"ן הצומחים ביותר בצפון אמריקה.

שיעור התפוסה הנוכחי בנכסים הנו כ- 83% וכ-95%. החברה צופה כי על בסיס שיעור התפוסה הנוכחי ובמחירי השכירות הנוכחיים תעמוד התשואה על הנכסים, לפני מינוף (NOI - רווח תפעולי לפני הוצאות מימון ופחת יחסית לעלות הכוללת), על כ- 10%. הרכישה בוצעה באמצעות החברה-בת Royal Senior Care אשר נמצאת בבעלות משותפת של גזית-גלוב (50%) ושותף מקומי בעל ניסיון רב בהקמה וניהול של בתי דיור מוגן בארה"ב. בבעלות Royal Senior Care ובניהולה כ- 450 יחידות דיור בדרום מזרח ארה"ב.