רוזנהויז נגד סגיס: במשך שנים לא נעשה כל צעד אסטרטגי בשופרסל

מנכ"ל שופרסל תוקף את קודמו על רקע הדו"חות הלא מעודדים * מקורבי סגיס: "ביקורת מרוזנהויז - רק כאשר יחזיר את הרשת לרמת הרווחיות של תקופת סגיס"

הדו"חות החלשים שמפרסמת היום רשת שופרסל , לא ממש הוציאו מגדרו את מנכ"ל החברה, אפי רוזנהויז, שמעדיף לראות את חצי הכוס המלאה.

- אפי רוזנהויז, מהדו"חות שאתם מפרסמים היום נדמה שתוכנית ההתייעלות שלכם מתקדמת לאט מהצפוי.

"אני לחלוטין לא מסכים איתך בנקודה הזו. עשינו בשופרסל מה שאין לו אח ורע במערכת הקמעונאית ובתוך חודשים הפכנו את הרשת מרשת מפסידה לרשת מרוויחה. עוד לא סיימנו את מהלכי ההתייעלות, ומצד שני עדיין לא התחלנו לטפל בשורה העליונה. זה לא נכון לשפוט את הרשת על בסיס רבעוני".

- אתם כל הזמן מדברים על "התוכנית האסטרטגית", אבל בינתיים מאבדים נתח שוק. זה לא לוקח לכם קצת יותר מדי זמן?

"ראשית, צריך להבין ששנים לא נעשה בשופרסל כל צעד אסטרטגי ולכן הצעד שנעשה הוא איטי, גם אם זה מעצבן כמה אנשים. תכנון של תוכנית כזו ויישומה לוקח זמן, אם כי לא עוד הרבה זמן. להערכתי, בקרוב מאוד נכריז על התוכנית שלנו".

מקורביו של עמי סגיס, לשעבר מנכ"ל שופרסל והיום מנכ"ל גרנית הכרמל מסרו בתגובה: "מן הראוי היה שהמנכ"ל הנוכחי של רשת שופרסל ילמד היטב את הנתונים ויעיין היטב בתוכניות האסטרטגיות שגובשו בעת ששימש כמנכ"ל שופרסל".

המקורבים הוסיפו כי "רק כאשר הרווחיות של הרשת תחזור לרווחיות שאפיינה אותה בתקופת סגיס, יוכל רוזנהויז למתוח ביקורת על קודמיו בתפקיד".

הראיון המלא עם רוזהויז - היום ב"שוק ההון" של "גלובס".

[ הרחבה במהדורה המודפסת ]