בעלת פרויקט מגדלי בארי תובעת 2.75 מיליון שקל מנציגיה במו"מ מול דירום

החברה ההולנדית סטוגה אינטרנשיונל טוענת, כי נתן ציבין ונאות ישראל ייזום קיבלו לידם כספים שהגיעו לה

החברה ההולנדית סטוגה אינטרנשיונל, המחזיקה היום ב-80% מהמניות בחברת מגדלי בארי שלמה המלך, היזמית של פרויקט מגדלי בארי בתל אביב, הגישה אתמול (ג') לבית המשפט המחוזי בתל אביב תביעה בסך 2.755 מיליון שקל נגד נתן ציבין מכפר חב"ד וחברת נאות ישראל ייזום ניהול והשקעות.

בכתב התביעה, שהוגש באמצעות עוה"ד ד"ר אבי וינרוט, בועז אדלשטיין ורותם רביבי, נאמר, כי הנתבעים ייצגו את התובעת במו"מ לקראת הסכם ההשקעה שלה בחברת מגדלי בארי שלמה המלך, ופעלו במו"מ לקראת כריתת הסכם ההקצאה בשמה של התובעת ובעבורה. לדבריה, במארס 2001 נחתם הסכם ההקצאה, לפיו תקצה החברה 40% ממניותיה לסטוגה אינטרנשיונל, ו-60% לדירום.

לטענת סטוגה אינטרנשיונל, התברר לה שהנתבעים קיבלו כספים עבורה בלא ידיעתה והותירו כספים אלה בידיהם.

לתובעת התברר, כי הנתבעים קיבלו מחברת דירום במשך 15 חודשים דמי ניהול חודשיים של 30 אלף דולר, מתוך הנחה כי הם מייצגים את התובעת ומעבירים לה סכומים אלה. לדברי התובעת, אי-העברת כספים אלה מהווה הפרת אמונים חמורה של הנתבעים כלפיה ושליחת יד בכספיה.

התובעת טוענת, כי העובדה שהנתבעים שלחו את ידם בדמי הניהול המגיעים לה התגלתה לה רק כעת, כשביצעה בדיקת נאותות אצל חברת דירום, בעקבות ההסכם שכרתה עימה לפני כחודש לרכישת יתרת המניות בחברת מגדלי בארי שלמה המלך.

בכתב התביעה נאמר, כי נתן ציבין הוא מנהלה ובעל 50% ממניותיה של נאות ישראל והוא זה ששימש כמוציא ומביא בנוגע לעיסקה.

טרם הוגש כתב הגנה. (ת.א 2629/04).