מנכ"ל אל-על: מנהל אגף המטענים שקיבל הזמנות למשחקי הכדורסל של מכבי ת"א, לא יעזוב

דני שפירא קיבל את הכרטיסים מחברת פליינג קרגו, המחזיקה בחלק ממניות אל-על ומכבי ת"א בכדורסל

מנכ"ל אל על , עמוס שפירא, הודיע במפתיע לעובדי החברה, כי אחד מבכירי החברה - ראש אגף המטענים, דני שפירא, לא יעזוב את תפקידו, בניגוד לכוונה קודמת. כך נודע ל"גלובס".

מדובר בהתפתחות מפתיעה, שכן דני שפירא אמור היה לעזוב את החברה לפני מספר חודשים, אחרי שלהנהלת אל-על נודע כי קיבל כרטיסים ללא תמורה למשחקי הכדורסל של מכבי ת"א מידי אחד הלקוחות הגדולים של אל-על בתחום המטענים, חברת פליינג קרגו, שהיא מהבעלים החדשים של אל-על (תחזיק בכ-10% מהמניות אחרי מימוש האופציות שברשותה). פליינג קרגו מחזיקה גם באחוזים בודדים בבעלות על קבוצת הכדורסל של מכבי ת"א.

בשעתו מסרה אל-על, כי דני שפירא הוא זה שהגיש את התפטרותו מהחברה, וכי לא פוטר על-ידי עמוס שפירא. גורמים באל-על ציינו, כי "בסופו של דבר, הוחלט ששפירא יישאר בעקבות תפקודו המצוין כראש אגף המטענים, תפקוד שהביא לשיפור בהכנסות וברווחיות בשנים האחרונות".

מאל-על נמסר בתגובה, כי "עמוס שפירא קיבל הודעה על רצונו של דני שפירא להתפטר מתפקידו, לפני מספר חודשים, עקב שגיאה אישית ששגה, אשר איננה קשורה בשום אופן לחוסר ניקיון כפיים. עמוס שפירא קיבל את התפטרותו בשעתו והתחיל בתהליך למציאת מחליף.

"לאחרונה פנה דני שפירא למנכ"ל וביקש להמשיך בתפקידו, וכן הביע צערו לגבי השגיאה. דני שפירא וצוות האגף עושים מאמץ גדול להרחבת פעילות המטענים בארץ ובחו"ל. לנוכח זאת, מצא המנכ"ל לנכון לשקול את הבקשה ולאחר שהודיע זאת ליו"ר הדירקטוריון ולדירקטוריון החברה, החליט להיעתר לבקשה. לנוכח סמיכות ההחלטה למועד העברת הבעלות, מצא המנכ"ל לנכון לעדכן את היו"ר המיועד, איזי בורוביץ".