שר התשתיות המיועד בן-אליעזר הציע ליוסי לובטון מסלקום לכהן כמנכ"ל התשתיות

לובטון מונה לפני ארבעה חודשים לסמנכ"ל השיווק של סלקום * קודם לכן, כיהן לובטון כמנכ"ל בורגראנץ', מקבוצת פז

שר התשתיות המיועד, בנימין בן-אליעזר, שאמור להיכנס לתפקיד בימים הקרובים, אם אכן תושלם הקמת הקואליציה, הציע ליוסי לובטון (38) לכהן כמנכ"ל הבא של משרד התשתיות. כך נודע ל"גלובס".

לובטון מונה לפני ארבעה חודשים לסמנכ"ל השיווק של סלקום. קודם לכן, כיהן לובטון כמנכ"ל בורגראנץ', מקבוצת פז. בעבר כיהן גם כראש תחום הגז הטבעי וכמנהל הפיתוח העיסקי והרגולציה בפז, וכעוזר מנכ"ל פז. בעבר היה גם עוזר שר במשרד האנרגיה (בתקופתו של משה שחל).

לובטון טרם השיב על פנייתו של בן-אליעזר. ככל הידוע, אין היכרות קודמת בין בן-אליעזר לבין לובטון. בן-אליעזר החליט להציע את התפקיד ללובטון, אחרי שקיבל המלצות לגביו מגורמים מקצועיים שונים בענפי התשתיות.

כיום, מכהן אלי רונן כמנכ"ל המשרד. הוא מונה לתפקיד על-ידי שר התשתיות לשעבר, יוסף פריצקי. רונן אינו מזוהה פוליטית עם מפלגה או שר כלשהו. קודם לתפקידו כמנכ"ל המשרד, כיהן כמשנה למנכ"ל משרד התשתיות וכראש מינהלת הביוב במשרד.

בעבר כיהן גם כמשנה למנכ"ל משרד התחבורה. במהלך תפקידו במשרד התשתיות היה מעורב בקידום פרויקט הגז הטבעי, שהיווה את המשימה העיקרית של המשרד בשנים האחרונות. כמו כן, קידם את פרויקטי התפלת המים והוא מעורב בצוות הממשלתי ליישום השינויים המבניים במשק החשמל.

יועצת התקשורת של בן-אליעזר מסרה בתגובה, כי "בן-אליעזר טרם פנה לאיש לגבי תפקידים במשרד התשתיות. הוא אינו מתכוון לעשות זאת כל עוד הממשלה לא הוקמה".