זינוק של 53% ברווחי חברת ערוצי סקאי ברבעון, הודות לגידול של בסיס המנויים

באוקטובר-דצמבר הסתכם הרווח הנקי ב-61 מיליון ליש"ט לעומת 40 מיליון ליש"ט ברבעון המקביל בשנה הקודמת

חברת שידורי הטלוויזיה בתשלום הבריטית בריטיש סקאי ברודקסטינג (BSkyB), שבעלות איל המדיה האוסטרלי, רופרט מרדוק, דיווחה על זינוק של 53% ברווח ברבעון הפיסקלי השני (אוקטובר-דצמבר), הודות לגידול במספר המנויים.

באוקטובר-דצמבר הסתכם הרווח הנקי ב-61 מיליון ליש"ט (115 מיליון דולר), 3.1 סנט למניה, לעומת 40 מיליון ליש"ט, 2.1 סנט למניה, ברבעון המקביל בשנה הקודמת. אנליסטים צפו רווח רבעוני גבוה יותר, של 74.5 מיליון ליש"ט. ההכנסות גדלו ב-9.2% ל-1.02 מיליארד ליש"ט.

אשתקד הודיע מנכ"ל BSkyB, ג'יימס מרדוק בן ה-32, בנו הצעיר של רופרט מרדוק, שכדי להגדיל את מספר המנויים תגדיל החברה את השקעותיה בפרסום בשלוש השנים הבאות, גם אם יפגע הדבר ברווח. BSkyB מבקשת להגדיל את מספר מנוייה ל-10 מיליון עד שנת 2010.

בדצמבר זכתה החברה, הפועלת מלונדון, בחוזה בלעדי לספק שידורים חיים של משחקי קריקט אנגלי בערוציה. באוקטובר-דצמבר עלה מספר מנויי החברה ב-192,000 - יותר מ-150,000 שצפו בממוצע שבעה אנליסטים שנסקרו בידי סוכנות הידיעות בלומברג. באוקטובר-דצמבר 2003 נוספו ל- BSkyB 193,000 מנויים.