הוגשו כתבי אישום כנגד 3 חשודים ברצח איש העסקים אילן לוי מפ"ת

יצחק אויבן, אבי יוסף ושירן זוהר, שהיו מקורבים למנוח, מואשמים כי הסכימו לבצע את הרצח תוך ניצול קירבה זו ותמורת שכר שיקבלו מאחרים

יצחק אויבן (39) מקריית אונו ואחיינו, אבי יוסף (25) מגני תקוה ושירן זוהר (27) מקריית אונו, הואשמו היום (ג') בבית המשפט המחוזי בת"א ברצח אלי לוי, איש עסקים מפ"ת.

על-פי כתב האישום, הנאשמים היו מקורבים למנוח והם הסכימו לבצע את הרצח תוך ניצול קירבה זו ותמורת שכר שיקבלו מהאחרים.

לטענת התביעה, הנאשמים יוסף וזוהר הצטיידו במטען חבלה, שכלל חומר נפץ מרסק ובמנגנון אלחוטי, המשמש להפעלתו בשלט רחוק. הנאשמים סיכמו ביניהם, כי בשעות הערב יביא הנאשם יצחק אויבן את המנוח לבית הוריו של הנאשם אבי יוסף בגני תקווה, שם ימתינו לו יוסף וזוהר, ובעת שהמנוח יישב בבית יטמינו את מטען החבלה במכוניתו, בעוד שהנאשם אויבן יעכב את המנוח בבית כדי שלא יפתיע את חבריו.

ביום 22.12.04 נפגש אויבן עם המנוח ובילה בחברתו החל משעות הצהריים. בשעה 21:00, על-פי תיאום מוקדם הגיעו השניים לבית הוריו של הנאשם, אבי יוסף, שם המתינו יוסף וזוהר.

עוד נטען, כי השניים עזבו את הבית כרבע שעה לאחר-מכן באמתלה שעליהם להביא כסף מזומן מסבתו של יוסף המתגוררת בקירבת מקום. כעבור זמן מה התקשר יוסף ליצחק אויבן, כאות לכך שמטען החבלה הונח מתחת למושב הנהג במכוניתו של המנוח. שעה שהלה נסע ברכבו, נסעו אחריו יוסף וזוהר ובעת שהוא נכנס לתחנת הדלק פז בקריית-אונו הם הפעילו את מטען החבלה באמצעות הציוד האלחוטי שהיה ברשותם וגרמו לפיצוץ רב עוצמה, שכתוצאה ממנו רוסק גופו של המנוח והוא מת במקום. (פ.ח. 1066-7/05).