התראת פשיטת רגל לח"כ לשעבר דוד מור

רבד ונכסי שבטא קרונפלד טענו בפנייה לבית המשפט, כי בהתאם לפסק דין חלוט שניתן בפברואר השנה בבית משפט השלום חייב להם דוד מור 450 אלף שקל

בית המשפט המחוזי בת"א הורה להמציא התראת פשיטת רגל לח"כ לשעבר דוד מור מסביון וכיום חבר מרכז הליכוד.

השופטת ורדה אלשיך הוציאה עוד צו מניעה זמני במעמד צד אחד, האוסר על לשכת רישום המקרקעין בפ"ת מלבצע כל דיספוזיציה במחצית מהזכויות בבית המגורים בסביון של דוד וליאורה מור.

המבקשים חברות רבד ונכסי שבטא קרונפלד טענו בפנייה לבית המשפט, כי בהתאם לפסק דין חלוט שניתן בפברואר השנה בבית משפט השלום חייב להם דוד מור 450 אלף שקל.

התביעה נגד מור הוגשה בגין ערבותו להסכם שכירות שנחתם בין המבקשות לבין חברת פרומושן א.י.ת ואשר הופר על-ידי החברה. על-פי ההסכם השכירו התובעות לחברה את זכויותיהן בחלק מבית המשרדים ברחוב נח מוזס בת"א לצורך ארגון אירועים, תערוכות וקידום מכירות.

לדברי המבקשות, במהלך הדיונים בתיק חזר דוד מור ואמר יותר מפעם אחת, כי מצבו הכספי בכי רע אין לו רכוש ולפיכך גם אם יינתן פסק דין נגדו הוא לא יוכל לפרוע אותו. לדבריו, הוא התגרש מאשתו ואינו מתגורר בסביון אלא באור יהודה.

לדברי המבקשות, מחקירה שבוצעה עבורן התברר, כי מרישומי משרד הפנים עולה, שדוד מור התגרש ב-1994 מאשתו בגירושים פיקטיביים שכל מטרתם להקשות על נושיו. עוד התברר, כי כתובת מגוריו באור יהודה היא כתובת פיקטיבית וכי הוא נוסע ברכב נוסעים חדיש ומפואר מסוג ביואיק אשר בעליו הרשום הוא אבי אשתו.

בית המשפט מתבקש לקבוע, כי צו המניעה הזמני יעמוד בתוקפו עד לסיום הליכי פשיטת הרגל כנגד מור. מור נמנה בעבר על בעלי חברת הקרקעות ג'מבו.

(בש"א 10362/05).