בארנבוים מרחיב את עסקיה של וורלרד גרופ: ירכוש את רובומטיקס בכ-13.6 מיליון דולר

רובומטיקס הינה חברת אחזקות המחזיקה בתדיראן טלקום שמכירותיה השנתיות מסתכמות ב-20 מ' ד', ופרנץ קלאף הגרמנית שמוכרת ב-18 מ' ד'

וורלד גרופ שנשלטת על ידי בארינבוים, באמצעות חברת התוכנה SPL שמחזיקה 65% ממניותיה, פועלת להעברת עסקי קבוצת סילברבוים שבשליטת צביקה בארנבוים אל וורלדגרופ הבורסאית.

החברה הודיעה כי בכוונתה לפרסם הצעת רכש לרכישת 100% ממניותיה של חברת רובומטיקס (RBMXF), שמניותיה נסחרות מעבר לדלפק בארה"ב.

הצעת הרכש צפויה להתבצע לפי מחיר של 1 דולר למניית רובומטיקס, הגבוה ב-35% ממחירה הנוכחי של המניה בבורסה, והיקפה הכולל יסתכם ב-13.6 מיליון דולר.

רובומטיקס הינה חברת אחזקות בעלת שתי אחזקות עיקרית: תדיראן טלקום (90%) ופרנץ קלאף הגרמנית (100%). תדיראן טלקום הינה שותפות מוגבלת העוסקת בשיווק, ושרות של מרכזיות "קורל" בישראל. היקף הכנסותיה השנתיות של החברה נאמד ב-20 מיליון דולר והיא מרוויחה כ-3 מיליון דולר בשנה.

חברת פרנץ קלאף (FRANZ KALFF) עוסקת בייצור ושיווק ערכות עזרה ראשונה בגרמניה ומערב אירופה ונחשבת כמובילה בתחומה בשוק הגרמני. מכירות החברה מסתכמות בכ-18 מיליון דולר בשנה והרווח הנקי שלה נאמד במיליון דולר.

לאחר השלמת העיסקה, יגדל הונה העצמי של וורלדגרופ ויסתכם בכ-140 מיליון שקל. היקף מכירותיה השנתיות של הקבוצה - הפועלת כיום בתחומי התוכנה, התקשורת והספנות - יגדל לכ-140 מיליון דולר, כשרובן יהיו לשווקים הבינלאומיים.

צביקה בארינבוים, יו"ר וורלדגרופ, אמר: "בכוונתנו לרכז את מרבית ההשקעות של סילברבוים בתוך חברת וורלדגרופ. אנו שואפים להפוך את וורלדגרופ לחברת השקעות גדולה ומובילה בישראל, כשהיעד שלנו הוא הכפלת היקף המכירות של הקבוצה.

נצין כי פרסום הצעת הרכש כפוף לאישור האסיפה הכללית של בעלי מניות וורלדגרופ לביצוע העסקה.