קבוצת קרדן: הרווח הנקי ברבעון הראשון הסתכם בכ-8.4 מיליון דולר

ברבעונים הקרובים החברה תרשום רווח של יותר מ- 25 מיליון דולר מאירועים לאחר תאריך מאזן

קבוצת קרדן NV מציגה רווח נקי ברבעון הראשון 2005, של כ-8.4 מיליון דולר, לעומת רווח של 20 מיליון דולר בכל שנת 2004.

במהלך הרבעון החולף, נהנתה הקבוצה מרווחיות נאה בארבעה מגזרים בהם היא פעילה. שירותים פיננסים - רווח נקי של 4.5 מיליון דולר; תשתיות - רווח נקי של 0.4 מיליון דולר; מסחר - רווח נקי של 2.7 מיליון דולר; תקשורת וטכנולוגיה - רווח נקי של 4.9 מיליון דולר. במגזר הנדל"ן הציגה החברה איזון ברבעון.

לפי כללי החשבונאות הבינלאומיים רשמה החברה רווח נקי של כ-14.8 מיליון דולר ברבעון החולף.

"המגמה החיובית ממנה נהנינו בשנה החולפת" אומר איתן רכטר מנכ"ל קרדן ישראל "נמשכה גם ברבעון הראשון של שנת 2005. הקבוצה ממשיכה להרחיב את פעילויותיה השונות בארבעת המגזרים בהם היא פעילה ומרחיבה את פעילותה בתחום הנדל"ן במרכז ומזרח אירופה - הקבוצה נכנסה לרומניה, פתחה את מרכז הקניות "גלריה קזימיריז" בקרקוב פולין, ביצעה לאחרונה עיסקה גדולה של רכישת שטח נדל"ן נרחב בפולין וממשיכה להנות מהגידול בסקטור הנדל"ן".

"במקביל, נהנית קרדן מהצורך הגדל בתעשיית הפנסיה והביטוח במרכז ומזרח אירופה וחברת TBIH המתמחה בשוק זה ממשיכה להציג תוצאות כספיות מרשימות".

כמו כן כבר דיווחה הקבוצה על מספר אירועים עיקריים שהשלמתם צפויה ברבעונים הבאים של השנה. בין האירועים הבולטים ניתן לציין את עסקת אנגלפילד והשקעתה בחברה TBIH, שעתידים להניב רווח של 3 מיליון דולר נוספים, מכירת החזקותיה של TBIH בחברת הביטוח הרומנית Omniasig S.A בתמורה לכ-83 מיליון דולר, העתידה להניב לקרדן רווח שבין 22 ו-27 מיליון דולר, כניסת אלרון לטלדטה והשקעה של 19 מיליון דולר לפי שווי של 76 מיליון דולר, אחרי הכסף והנפקת קרדן ישראל וגיוס של כ-200 מיליון שקל במניות ואג"ח.