כתב אישום: 3 עובדים ברשת ריפליי גנבו בגדים מהחנויות

השלושה מואשמים בעבירות זיוף, מירמה ומעשי גניבה של כסף ופריטי לבוש בהיקף של מאות אלפי שקלים במהלך שנת 2002 ועד יולי 2003

שלושה עובדים ברשת חנויות ריפליי מואשמים בעבירות זיוף, מירמה ומעשי גניבה של כסף ופריטי לבוש בהיקף של מאות אלפי שקלים. השלושה - מירי גמליאלי, גבריאל פיטוסי, ומרינה זלצר-סננס - מואשמים בביצוע העבירות במהלך שנת 2002 ועד יולי 2003.

על פי כתב האישום, במספר הזדמנויות משהגיעו בעלי הרשת לביקורת בחנויות הרשת נהגו הנאשמות מירי גמליאלי ומרינה זלצר-סננס להזהיר אחת את השנייה בטלפון כי ולדווח שהמתלוננים יוצאים לכיוון החנות האחרת.

מירי גמליאלי עבדה כמנהלת חנות ריפליי בקניון רמת אביב והנאשם גבריאל פיטוסי שימש כסגנה. התביעה טוענת כי גמליאלי גנבה מקופת החנות כסף מזומן בהיקף של עשרות אלפי שקלים ונהגה להפריש לפיטוסי ולאחרים סכומי כסף שגנבה מתוך הקופה.

עוד נאמר בכתב האשים, כי גמליאלי ופיטוסי גנבו מן החנות עשרות פריטי לבוש והנעלה יוקרתיים, וכי הנאשם פיטוסי נהג אף הוא להביא לחנות פריטי לבוש משומשים תוך שהוא מנפיק עבור עצמו שוברי זיכוי פקטיביים ומקבל באמצעותם במרמה פריטי לבוש חדשים או לחלופין כסף מזומן.

הנאשמת מרינה זלצר-סננס, שעבדה כמנהלת חנות ריפליי בכיכר המדינה, מואשמת בגניבת עשרות פריטי לבוש והנעלה יוקרתיים. עוד היא נאשמת בגניבת חלקי נברשת קריסטל מעוצבת שהיו תלויים בחנות ובגניבת ידיות קריסטל מדלת החנות. (ת.פ. 3724/05).