רכבת ישראל מערערת על פסק דין המחייב אותה למסור לארגון המהנדסים והאדריכלים מסמכים הקשורים למכרזים. בינתיים מבקשת הרכבת לעכב את ביצוע פסק הדין.
באמצעות עו"ד גל סומך, טוענת הרכבת לא ניתן יהיה להשיב את המצב לקדמותו אם יתקבל הערעור.
ארגון המהנדסים טוען, כי הרכבת מנסה להסתיר כשלים חמורים בתכנון. יו"ר ארגון המהנדסים והאדריכלים, אלדד ספיבק, אמר כי הרכבת מוסיפה חטא על פשע, וצריך יותר מעזות מצח לבוא בדרישה שתעכב פעם נוספת את מסירת המסמכים.
לדבריו, הרכבת מוסרת העבודות לאלה הממעטים במחיר. שיטת התקשרות זו גורמת לתקלות ולכשלים רבים ומייקרת בסופו של דבר את הפרויקטים במאות אחוזים.
הארגון מסתמך בין היתר על הפרסומים ב"גלובס", לפיהם הרכבת נדרשת לבצע שינוי בהסכם הפיתוח שעניינו קיצוץ של 680 מיליון שקל בתוכנית החומש, וזאת בשל ליקויים בתכנון שהתגלו בדוחות הבקרה של חברת פי.בי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.