מחלקת עסקים

איש העסקים היהודי ג'ואי לואו דואג לדור העתיד של המכביה * חברת מי עדן משיקה סדנאות הליכה מיוחדות לעובדים * וג'רי שוורץ, מנכ"ל תאגיד הענק ONEX, שולח חיילים בודדים של צה"ל למשחקי כדורגל של מכבי ת"א

המכביה אט הארט

* איש העסקים היהודי ג'ואי לואו, מייסד הארגון יזראל אט הארט ונותן החסות העיקרי לתוכנית "השגריר", הגיע ארצה והוא אחד מנותני החסות למכביה. מסתבר שבצד המכביה מתנהלת מעין ג'וניור מכביה, שבה מגיעים ארצה כ-2,000 ספורטאים יהודים מרחבי העולם בגילאים 15-18, דור העתיד של המכביה. כאשר הציץ בתוכנייה של האירועים התרבותיים המצפים לספורטאים הצעירים ומצא כי הוא מלא בביקורים במוזיאונים ושאר סיורים פדגוגיים, החליט לואו שכדי לרענן את החבר'ה הצעירים ראוי לרכוש להם הופעה של שעה וחצי של הלהקה "שוטי הנבואה" (לואו הוא ממעריציה) בשווי של כ-10,000 דולר. ההופעה תתקיים יום חמישי. ואם כבר ספורטאים צעירים, החליט לואו לנצל את המומנטום ולהעביר אותם סמינר שבו ילמדו כיצד לדברר את ישראל על כל היבטיה בעולם, בין המרצים יהיה גם לא אחר מאשר השגריר הטלוויזיוני, איתן שוורץ. (רותי זוארץ)

המכביה אט פדרמן

* אודי רקנאטי, שלמה נחמה, משה ליאון, שלום זינגר, אלי דריקס, טל ברודי ועוד הפציעו בקבלת פנים שערך אתמול (א') דייוויד פדרמן לג'רי שוורץ, מנכ"ל תאגיד הענק ONEX, התורם לפרויקטים חברתיים בישראל ועומד בראש משלחת קנדה למכביה. באירוע הודיע שוורץ כי הוא תורם 1,000 כרטיסים למשחקי הכדורגל של מכבי תל אביב בעונה הקרובה בעבור חיילים בודדים שמשרתים שירות קרבי בצה"ל.

בן-ארצי צועד, ליבוביץ' ממונה

* במסגרת השקת סדנאות הליכה של חברת מי עדן בשיתוף יאיר קרני, שהיה אלוף ישראל בריצות ארוכות לא פחות מ-23 פעם, החליט מנכ"ל החברה, ליאור בן-ארצי, להראות דוגמה אישית ויצא להליכה יחד עם אורית גזית, סמנכ"ל השיווק, בחום של 35 מעלות. לפחות מים לא חסרו.

* בועז ליבוביץ' מונה לתפקיד סמנכ"ל בחברת שפע, המתמחה באספקת שירותי מזון ופתרונות ניהול. במסגרת תפקידו יהיה אחראי ליבוביץ' על חטיבת העסקים, תעשייה והיי-טק של הקבוצה.