פרויקט הרכבת הקלה לגוש דן הוצג בפני נשיא המדינה משה קצב

באירוע עצמו נכחו שרי התחבורה לדורותיהם, נציגי משרד האוצר, נציגי משרד התחבורה וראשי הערים בהן עובר תוואי "הקו האדום"

"פרויקט הרכבת הקלה לגוש דן", הוצג אמש על ידי בני וקנין, יו"ר דירקטוריון נ.ת.ע, נתיבי תחבורה עירוניים וישי דותן, מנכ"ל נ.ת.ע.

השניים הציגו את הפרוייקט בפני נשיא המדינה משה קצב במעמד 6 שרי תחבורה, נציגי משרד האוצר, נציגי משרד התחבורה וראשי הערים בהן עובר תוואי "הקו האדום", הקו הראשון ברשת הקווים המתוכננת לגוש דן, מנתניה בצפון ועד אשדוד בדרום.

באירוע עצמו נכחו שרי התחבורה לדורותיהם; צחי הנגבי, שאול יהלום, גד יעקבי, אפרים סנה, חיים קורפו והשר המכהן מאיר שטרית.

כמו-כן נכחו אלכס לנגר, סמנכ"ל בכיר יבשה במשרד התחבורה, יצחק זוכמן, מנהל אגף בכיר במשרד התחבורה, יהודה אלבז, מנהל אגף בכיר לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, מלי סיטון, יועצת משפטית במשרד התחבורה וכן יצחק אוחיון, ראש עיריית פתח-תקווה.

נשיא המדינה משה קצב אמר במהלך הטקס "אני משבח את ממשלת ישראל, שר התחבורה מאיר שטרית ואת נ.ת.ע על היכולות המקצועיות ועל הנחישות לקדם פרוייקט לאומי חשוב מהדרגה הראשונה. באירופה רכבות מחליפות תעופה. עדות לחשיבותו של אמצעי תחבורה זה בתשתיות התחבורתיות הלאומיות.

עוד הוסיף קצב כי מדינת ישראל הפקידה בידיה של נ.ת.ע את המשימה הגדולה, המורכבת והחשובה של הקמת מערכת רכבות עירוניות קלות שישחררו את גוש דן מפקקים. פרויקט "הרכבת הקלה לגוש דן", לצד פרוייקטים גדולים כמו חוצה ישראל, טרמינל 3 ואחרים הוא חלק מצעד ענק קדימה של הכלכלה הישראלית.