פולאר תקשורת תקיים היום את המכרז המוסדי לקראת הנפקה לציבור של 100 מיליון שקל

תנפיק אג"ח סטרייט, אג"ח להמרה ואופציות * החברה מייעדת את תמורת הגיוס להשקעות חדשות

פולאר תקשורת , חברה בת (87%) של פולאר השקעות מקבוצת שרם פודים קלנר , מקיימת היום את המכרז המוסדי לקראת הנפקה לציבור בהיקף 100 מיליון שקל. הנפקת החברה תכלול אגרות חוב (סטרייט), אגרות חוב להמרה ואופציות למניות ולאג"ח.

את ההנפקה מובילה לידר הנפקות.

ההנפקה תכלול כ-63 מיליון שקל ע.נ אגרות חוב צמודות מדד, נושאות ריבית שנתית של 4.25% לפרעון ב-5 תשלומים החל מתום 4 שנים, 40 מיליון שקל ע.נ אגרות חוב להמרה נושאות ריבית שנתית של 3% לפרעון ב-4 תשלומים החל מתום 3 שנים שיוצעו ב-92.5% מערכן והנתנות להמרה ביחס של 16 שקל ע.נ למניה אחת.

ההנפקה תכלול גם 800 אלף כתבי אופציה לאג"ח ו-3 מיליון כתבי אופציה למניות ללא תמורה, לגביהן תינתן התחייבות רכישה: מחיר של 4.5 שקל ע"י החברה לאופציה לאג"ח ומחיר של 2 שקל לאופציה למניות ע"י פולאר השקעות. ניירות הערך מוצעים ביחידות במחיר מינימלי של 1,000 שקל.

החברה, בניהולו של רימון בן-שאול, מייעדת את תמורת הגיוס להשקעות חדשות.

פולאר תקשורת פועלת בהשקעות בתחומי התקשורת, הטכנולוגיה, דפוס דיגיטלי ומדיה. ההשקעות הסחירות העיקריות של החברה כוללות את ניפסון (51%), מאינד (4.5%), סימטרון (33%) ונקסוס (7%). השקעות המדיה של החברה כוללות את רשת נגה, זכיינית ערוץ 2 (36%), יס (8%) ומקסימדיה.

נציין כי אתמול הודיעה החברה על מכירת 67% מחברת שילוט החוצות מקסימדיה. ב"גלובס" נחשף כי הרוכשת היא קבוצת ניוז קורפ, שבשליטת רופרט מרדוק. שווייה של מקסימדיה לצורך העסקה עומד על 7.5 מיליון דולר.

השווי הנוכחי בבורסה של החזקותיה הסחירות של החברה מסתכם בכ-270 מיליון שקל, שווי הגבוה בכ-130 מיליון שקל לעומת שווי החזקות אלו בספרי החברה.

הונה העצמי של החברה הסתכם בסוף מארס 2005 בכ-290 מיליון שקל וברבעון השני השנה היא צפויה לרשום רווח לפני מס בסך של כ-107 מיליון שקל ממימוש מניות פרטנר.