תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

בלי לוותר על מותגים: החוויה הכפולה שמציעים קניוני אאוטלט

ביקל אאוטלט סנטר, העומד להיפתח בצפון אזור התעשייה בנתניה, יעניק לצרכן שילוב של שני יתרונות - ביקור בקניון על כל המשתמע מכך וגישה למוצרים ממותגים במחיר אטרקטיבי

ביקל אאוטלט סנטר נתניה. ממוקם באזור מרכזי / צילום הדמיה: ביקל אאוטלט סנטר
ביקל אאוטלט סנטר נתניה. ממוקם באזור מרכזי / צילום הדמיה: ביקל אאוטלט סנטר

הכתבה בשיתוף ביקל אאוטלט סנטר

הקונספט של אאוטלט ובו חנויות עודפים המוכרות מותגים שונים במחירים מוזלים, מוכר לצרכן הישראלי ואהוב עליו מאוד. מנגד, הקניונים נתפסו עד היום כבעלי חווית קנייה של מרכזים ממוזגים, מעוצבים, עם חנויות רבות ופעילויות מגוונות לילדים, אך יחד עם זאת - יקרים. בעולמינו המשתנה מבינים שניתן לשלב את שני אלה יחד, למתחמי אאוטלט בעלי יתרונות של קניון.

קניון אאוטלט באופן כללי, משלב את היתרונות של שני הקונספטים. המקום סגור, ממוזג ומתנהל כקניון לכל דבר, בה בעת הוא מציע לצרכנים מחירי אאוטלט שווים לכל כיס. בכך, יש לו יתרון כפול עבור הצרכנים עצמם - מחירים נמוכים וגם חווית קנייה. בנוסף, לקניוני אאוטלט השפעה ניכרת על סביבתם, בפיתוח המסחר ונתיבי תחבורה נוחים ונגישים.

לא חנויות עודפים, כן מחירי אאוטלט

בחודשים הקרובים ייפתח ביקל אאוטלט סנטר נתניה, קניון האאוטלט הגדול והיחיד מסוגו בישראל, במקום שבו היה קניון הדרים. מדובר במתחם בצפון אזור התעשייה בנתניה, בן 22,000 מ"ר ברוטו שיכלול חנויות אאוטלט מהפירמות המובילות בארץ, כגון פוקס, דלתא, גלי, הגרה, גולף ועוד. מיקום הקניון מהווה חלק מתוכנית כוללנית חדשה לעיר נתניה, הכוללת את העתקת תחנת האוטובוסים המרכזית של העיר לאזור וכן את העברת תחנת הרכבת 300 מ' צפונה ממיקומה הנוכחי ובצמוד לחיבורה עם כביש 57. בשונה ממרכזי אאוטלט קיימים, יתנהל המקום כשילוב של מרכז קניות למותגים, המוכר מוצרים מקוריים, ולא עודפים, לאורך השנה במחירי הנחה משמעותיים.

ביקל אאוטלט סנטר - קניון ייחודי במיקום אטרקטיבי. לפרטים הקליקו כאן>>

מאחורי המיזם עומד ד"ר גדעון ביקל, הבעלים ויזם הפרויקט. "כשרכשתי את קניון הדרים לפני עשר שנים, הוא היה קטן יחסית והתלבטתי מה אפשר לשנות בו. באמצעות מחקר, שביצעה חברת גיאוקרטוגרפיה נמצא התמהיל הרצוי לקהל היעד. הלכנו על רעיון שלא היה קיים עדיין בארץ - קניון אאוטלט", מסביר ביקל. "ביקל אאוטלט סנטר נתניה שואב השראה מאאוטלטים באירופה ובארה"ב הממוקמים בשולי הערים הגדולות, ובהם ניתן למצוא מגוון רחב של מותגים בינלאומיים שנמכרים במחירים נמוכים משמעותית מבכל חנות אחרת", הוא מדגיש.

ביקל אאוטלט סנטר. לשלב את יתרונות הקניון והאאוטלט יחדיו / צילום הדמיה: ביקל אאוטלט סנטר
 ביקל אאוטלט סנטר. לשלב את יתרונות הקניון והאאוטלט יחדיו / צילום הדמיה: ביקל אאוטלט סנטר

עוד הוא מסביר כי בשונה מאאוטלטים שמתנהלים כחנות עודפים, המוצרים שיימכרו בביקל אאוטלט סנטר ייובאו במיוחד עבור החנויות שבו. ביקל מצביע על קניוני אאוטלטים מרכזיים כמו Century 21 בארה"ב, וורטהיים וילאג ואאוטלט סיטי מצינגן בגרמניה, שמושכים מאות אלפי קונים ביום ותיירים מרחבי העולם. "המקומות הללו מעניקים לצרכנים חוויה כפולה - מדובר בקניון, על כל המשתמע מכך. המוצרים הנמכרים בו הם מקוריים ומיוצרים במיוחד עבור החנויות במקום ובמרביתם אינם עודפים, אבל המחירים מאוד זולים".

גם האזור מרוויח ומתפתח

לצד התועלת הצרכנית, לקניון אאוטלט יש גם השפעה גדולה על האזור שבו הוא ממוקם. "למעשה, אם לדייק, יש פה סינרגיה הדדית. הקניון משפיע על הסביבה והסביבה משפיעה על הקניון", מסביר ביקל ומדגים: "כשהוא ממוקם באזור מרכזי, אז קניון האאוטלט מושך אליו את כל תושבי האזור. הוא כר פורה למסחר, מעניק תעסוקה לאנשים והופך להיות חלק מעורק תחבורתי מרכזי, מה שיכול להשפיע על הקמת מערכות הסעת המונים בקרבתו - תחנות רכבת, קווי אוטובוס, כבישים ועוד וככזה ימשוך אליו קהל קונים מהמרחב שבין גוש דן לחיפה".

ביקל אאוטלט סנטר נתניה נמצא בסמוך לתחנת הרכבת העירונית. לדברי ביקל , "כחלק מהתוכנית הכוללנית של נתניה תחנת הרכבת תמוקם בסמוך לקניון האאוטלט, מתחת לכביש 57 וסמוך לכביש 2, על הצומת המרכזית". כמו כן, שונתה תנועת הכביש הצמוד לקניון מחד-סטרי לדו-סטרי. ההרחבה של הנתיבים והפיכתם לדו-סטריים מדגישה את המרכזיות של האזור כמוביל בזירת המסחר".

ביקל אאוטלט סנטר. 22 אלף מ"ר של חנויות ורשתות במחיר נוח / צילום הדמיה: ביקל אאוטלט סנטר
 ביקל אאוטלט סנטר. 22 אלף מ"ר של חנויות ורשתות במחיר נוח / צילום הדמיה: ביקל אאוטלט סנטר

"סמוך לביקל אאוטלט סנטר, שמצוי כיום בשיפוצים אך עדיין פועלים בו סניף של שופרסל דיל, תחנת הדלק טן ומשרד הרישוי היחיד שבין פתח תקווה לחדרה, פועל כיום פעמיים בשבוע שוק רמלוד. "השוק מגיע לאזורים שונים בארץ פעם בשבוע ואלינו פעמיים. למה? בגלל התנועה השוקקת באזור", מסביר ביקל ומציין כי לכשייפתח הקניון, צפויה התנועה עוד לגדול מתוקף הסינרגיה הקיימת בין לקוחות המגיעים לקניון ולשוק. זה יפרה גם את קניון האאוטלט שייהנה מלקוחות השוק וגם את השוק, שייהנה מלקוחות הקניון", הוא מוסיף. כמו כן, משרד הרישוי במתחם מעניק שירות לנתניה רבתי, כפר סבא, רעננה, הוד השרון, תושבי המשולש ועוד. באי המשרד מהווים כוח קנייה נוסף לביקל אאוטלט סנטר.

האם המגמה בישראל תימשך?

כאשר התחילו עבודות השיפוץ במתחם קניון הדרים לשעבר וביקל אאוטלט סנטר נתניה כיום, נאלצו היזמים להוציא את מרבית השוכרים באזור. "כיום, לקראת הפתיחה העתידית, הם מתחילים לחזור", מציין ביקל. בהמשך, מתכוון היזם להרחיב את המתחם מ-22 אלף מטר ברוטו כיום במאות אחוזים - באמצעות הקמת שני מגדלי תעסוקה, כפי שתאפשר תוכנית המתאר החדשה. גם להם הקניון ייתן מענה. בשלב זה, המתחם כולל 400 מקומות חנייה. ועוד כ-1200 מקומות חניה בצמוד לקניון המשרתים את באי תחנת הרכבת הסמוכה וכן מקומות חניה נוספים הצמודים לקניון מצפון וממזרח לו.

לדברי ביקל, השאיפה היא שקונספט קניוני האאוטלט יחלחל למקומות נוספים בישראל, זאת לאור היתרונות הגדולים שלו עבור הצרכנים וכן ההשפעה החיובית שלו על הסביבה. "זו מהפכה שכבר מתחוללת כמה שנים ברחבי העולם והגיע הזמן שהיא תתפתח גם בישראל", הוא מסכם.

ביקל אאוטלט סנטר - מיקום מנצח לבעלי רשתות. לפרטים הקליקו כאן>>