תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

כך תוכלו להשתמש ביעילות ובחוכמה במקרר שלכם

בלא מעט מקרים אנחנו לא ממש יודעים מה יש לנו בדיוק מקרר ולעיתים מפנים ממנו מוצרים שכמעט לא השתמשנו בהם • איך ניתן להשליט בו סדר, לשמור על טריות המזון ולמנוע בזבוז

מקררי digital inverter של Samsung עם 4 דלתות מאפשרים רכישת מזון בכמות גדולה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
מקררי digital inverter של Samsung עם 4 דלתות מאפשרים רכישת מזון בכמות גדולה / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הכתבה בשיתוף סמסונג

כולנו מנהלים מערכת יחסים לא פשוטה עם המקרר והציפיות שלנו ממנו די גבוהות: הוא אחראי על אספקת מזון טרייה, על הבריאות והתזונה של המשפחה וגם מעניק השפע והנחמה האולטימטיבי. העניין הוא, שלא תמיד אנחנו יודעים מה יש בו ומידי שבוע-שבועיים מפנים ממנו כל מיני ממצאים ביולוגים פגי תוקף ובל נשכח את קריאת המצוקה: "אין שום דבר לאכול בבית הזה!".

אז לפני שאתם שוב צוללים למקרר בחיפוש אחרי השאריות של שבת ומתמלאים רגשות אשם על כל האוכל שנזרק, הנה כמה דברים שכדאי לדעת על הדרך להשתמש במקרר באופן חכם יותר, המאפשר ליהנות מכל השפע שבו, לחסוך בקניות מיותרות, לזרוק ולבזבז פחות אוכל:

נעים להכיר, אני המקרר שלכם!

כולנו התרגלנו למקרר שיש בו תא קירור ותא הקפאה וזהו פחות או יותר, אבל מסתבר שהמקררים החדשים טומנים בחובם טכנולוגיה המאפשרת הרבה יותר גמישות. ניתן למצוא בהם, למשל, ארבעה אזורי קירור נפרדים, הכוללים: מקרר בטמפרטורת קירור סטנדרטית; תא צינון - Chill -1°C, בו ניתן לאחסן בשר, עוף ודגים טריים לשלושה עד ארבעה ימים מבלי להקפיא אותם או לפגוע בטעם ובמרקם; תא הקפאה עדינה - Soft freeze -5°C למוצרים שונים; ואזור הקפאה עמוקה - Frozen -15°C - -23°C, לטווח ארוך. קובי בש, מנהל חטיבת מוצרי הצריכה בסמסונג ישראל, מסביר כי "טכנולוגיית ה- Triple cooling system, המשולבת במקררי ארבע דלתות של המותג למשל, מאפשרת אחסון מזון באופן אידיאלי ושמירה על הטעם והטריות, לצד התאמה ורסטילית של תאי המקרר השונים ובחירה בתפקוד התא - לקירור או להקפאה. המקרר למעשה מתאים את עצמו לצרכי המשפחה, לדוגמה: לאחר קניות גדולות, או כהיערכות לארוחה משפחתית בחגים, יש צורך בהקפאה של מוצרי מזון רבים (יותר שטח הקפאה) לעומת שאר ימות השבוע בהם השימוש בתא הצינון אינטנסיבי יותר".

מקררי 4 דלתות של סמסונג - חוויית המשתמש מגיעה למטבח שלכם. לפרטים הקליקו כאן>>

לכל דבר יש מקום

תכנון מקררים היום הוא הרבה יותר מטכנולוגיה, יש בו אלמנטים משמעותיים מאוד של חוויית משתמש. לפי בש: "המבנה של המקרר העכשווי השתנה בשנים האחרונות והפך לרחב יותר כדי לאפשר נוחות וראות טובות יותר, המידוף הרבה יותר גמיש וארבע הדלתות שלו מקנות שטח אחסון נוח נוסף". כל אלה מאפשרים לכם לנצל את היתרונות של המקרר וכאמור, להשתמש בו בקלות ובנוחות.

כולם יודעים שהגודל קובע...

חשבתם שאם המקרר מלא הוא צורך יותר חשמל? טעות! טכנולוגיית האינוורטר, המשולבת במקררים המתקדמים, משתמשת בתכולתם כדי לחסוך באנרגיה. אתם יכולים להעמיס על המקרר מכל טוב והנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון:

*לפני שקונים, פותחים את המקרר

רגע לפני הקניות עשו סדר במקרר, נקו אותו, סדרו את תכולתו ובדקו מה עדיין טוב וטרי וממה כדאי להיפטר, מה חסר ומה צריך. אם אתם עורכים קניות באינטרנט, קחו את האפליקציה אתכם למקרר, ובצעו את ההזמנה משם.

*קודם כל על השיש ואחר כך במקרר

חזרתם מהקניות? יופי, קחו רגע והניחו את המצרכים לפניכם על השיש או השולחן לפני שאתם מעבירים אותם במהירות למקרר. לאחר מכן הכניסו את המוצרים לפי הגודל, תאריכי תפוגה ורמת הצריכה: אריזות ומכלים גדולים ימוקמו בעומק המקרר והקטנים מקדימה (על מנת שתוכלו לראות את כל התכולה בקלות); מוצרי החלב הוותיקים יהיו לפני או מעל המוצרים החדשים; במדפים המותקנים בדלתות הניחו צנצנות ובקבוקים שהשימוש בהם יומיומי.

*להפשיר זה פאסה

אם אתם מבשלים כשאתם חוזרים מהעבודה או בסוף השבוע? שימו את הבשר, הדגים והעוף בתא הצינון יום או יומיים מראש וחסכו את ההפשרה במיקרו. חשוב להזכיר כי מוצרי מאפה, ירקות ופירות קפואים אינם זקוקים להפשרה מראש ולכן אתם יכולים לשמור אותם בהקפאה.

*חשבו על הילדים

הילדים חוזרים הביתה רעבים ופותחים את המקרר? הכינו להם את מה שהם אוהבים בכלי מתאים והניחו אותו במדף שיהיה נגיש עבורם. כך תשמרו על סדר ותחסכו ניקיון של שאריות מכל מקום.

*אחסנו בהתאם לשימוש

הכנת כריך יכולה להיות הרבה יותר קצרה ונוחה אם המרכיבים נמצאים אחד ליד השני. שימו את הרטבים והממרחים האהובים בדלתות המקרר זה לצד זה ואת השאר על המדף הצמוד.

*נפרדים לשלום מהניילונים

האשמים הגדולים בבלאגן במקרר שלכם הם הניילונים, השקיות והאריזות שלא ממש נסגרות. מגירות הירקות יודעות לשמור על הירקות והפירות שלכם מעולה, השתחררו מהשקיות והעבירו מוצרים כמו גבינות ונקניק למכלים/כלי אחסון שנסגרים היטב.

*האוכל חם? ישר למקרר

בישלתם ארוחה להיום בערב או למחר? לא צריך לחכות שהסיר או התבנית יתקררו. אתם יכולים להניח אותם במקרר. המקררים מהדור החדש מאפשרים סידור מודולרי של המדפים בקלות ובנוחות כך שתוכלו לאחסן בהם כל כלי, בכל גודל.

*למתקדמים בלבד...

והנה טיפ למיטבי לכת: חנויות הסטוק מציעות מגוון עצום של מגשים עמוקים וסלסילות יפות. השתמשו בהם כדי לסדר ולאחסן מוצרי מזון שנוטים להתפזר וללכלך את המטבח. כך תוכלו להוציא ולהכניס אותם למקרר בקלות ועל הדרך לשמור על הניקיון.

גלו את יתרונות סדרת מקררי 4 דלתות של סמסונג. לפרטים הקליקו כאן>>