תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

האם נמצאה האפליקציה שתוביל מהפכה בעולם היופי בישראל?

GLAMZ, הפלטפורמה החדשה להזמנת טיפולי יופי, מציעה פתרון יעיל ונוח לשגרת הטיפוח של נשים הנמצאות במרדף הבלתי פוסק אחרי הזמן, ומיצו את תחושת האכזבה מטיפולים לא מוצלחים

אפליקציית GLAMZ. זמינות בכל עת / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
אפליקציית GLAMZ. זמינות בכל עת / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הכתבה מטעם GLAMZ

לפעמים החיים שלי כעצמאית וכאמא לשלושה מרגישים כמו מרתון מתמשך בעקבות הזמן האבוד: התארגנות לעבודה, פגישות, משימות, מטלות בבית. ג'אגלינג אינסופי בין עסקים לחיים אישיים, וכל זה תוך כדי שאני מנסה להראות במיטבי ולא משנה איזה יום מטורף עובר עליי.

הציפייה שלי במקביל להיראות מתוקתקת כמו כל חברותיי, מעמידה אותי כל פעם מחדש בקשיים. הרי שאת עמודי הרשתות החברתיות ממלאים פוסטים וכתבות על נשים שנפגעו מבעלי מקצוע, או יותר נכון אנשים שהתחזו לבעלי מקצוע ופגעו בשיערן ובפניהן של נשים באופן כזה שלא ניתן לשקם אותו. איך אני יכולה ללכת לאיש מקצוע בראש שקט אם אני לא יודעת עליו דבר או חצי דבר?

בשגרה עמוסה שכזו למי יש בכלל זמן להתרוצץ בין אנשי מקצוע שונים בתחום היופי ולבדוק מי באמת טוב. עד שכבר פיניתי זמן לטיפול, אני מצפה ממי שמטפל בי ל-200% מקצועיות, שירותיות ואמינות וכבר קרו לי יותר מדי פעמים שהתאכזבתי. אני לא יכולה להיות תלויה בתור אצל מניקוריסטית קבועה (כי נכנסת לי פגישת חירום עם לקוח ואז למצוא תור נוסף אצלה לוקח יובלות) ובטח שלא לנסות להשתחל לטיפול אצל מעצב השיער ולבזבז זמן יקר בו יכולתי לעבוד.

בעודי חושבת על פתרון, צצה לה לפתע אפליקציה חדשה שנושאת את השם GLAMZ (משחק מילים על המילה GLAM - זוהר), שמציעה פתרון לשגרת הטיפוח שלי ושל עוד רבות כמוני שנמצאות במרדף הבלתי פוסק אחרי הזמן. צוות המיזם מגדיר אותו כמהפכה בתחום היופי בישראל. בפועל - מדובר באתר ובאפליקציה המאגדים במקום אחד אנשי מקצוע מתעשיית היופי (עיצוב שיער, טיפולים קוסמטיים, איפור, ציפורניים). בתי העסק המופיעים באתר נבחרו מתוך המלצותיהן של נשים אמיתיות שהשתמשו בשירותיהם בעבר.

במאגר יש מעל 1,000 עסקים בפריסה ארצית והם כולם מוכרחים לשמור על דירוג גבוה כי מתחת לציון 8 הם נפלטים אוטומטית מהאתר. ב-GLAMZ מתחייבים כי רק מי שקובעת תור דרך האתר תוכל לדרג את בעל המקצוע בסיום הביקור. כך הם יכולים לעקוב אחר הביקורות ולמנוע ספאם מיותר.

GLAMZ - כל אנשי הביוטי המומלצים מחכים לכן במקום אחד. לפרטים הקליקו כאן>>

נשמע מבטיח, אז החלטתי לנסות - הורדתי את האפליקציה ויצאתי למצוא לעצמי לק ג'ל ומעצב שיער שידע איך להתמודד עם התלתלים הסוררים שלי, שאף אחד לא יכול להם. עד כמה שזה נשמע שגרתי ונגיש, קשה מאוד לאתר אנשי מקצוע טובים בלו"ז הבלתי שפוי בעליל שלי.

ובחזרה למטרה שלשמה התכנסנו - מעבר לעובדה שהאפליקציה מאוד נגישה וקלה לתפעול, שמחתי לגלות שמנוע החיפוש מאפשר לבחור לפי טיפול ולא בהכרח לפי שם של איש מקצוע (במיוחד כשעוד אין לי העדפה למישהו ספציפי). בנוסף, הוא מאפשר לי לבחור טיפולים לפי ערים ואפילו למצוא את העסקים שהכי קרובים אלי (דבר שיקל עלי מאוד להכניס טיפול זריז בין איסוף הילדים מהמסגרות לפילאטיס של הערב). אחרי שהזנתי את המידע ושלחתי את האפליקציה לעבודה - קיבלתי מיידית רשימה של בתי עסק פוטנציאלים. כל כרטיס עסק כלל מידע קצר, תמונות וסקירה של כל הטיפולים במקום והכי חשוב - מחירים מדויקים לכל טיפול. לא רק שאני יכולה לראות אצל איזה בעל עסק אני אקבל את המחיר הטוב ביותר, אלא גם אני יודעת כמה בדיוק אשלם על הלק ג'ל או לחלופין על התספורת החודשית.

מה שהכי דיבר אליי ב-GLAMZ היה הדירוג שמקבל כל איש מקצוע באתר, שמבוסס על 4 פרמטרים: מקצועיות ואיכות, שירות וחוויה, זמינות תורים ומחיר. כל אחד מהפרמטרים זוכה לציון בפני עצמו, כך שיכולתי לקבל מושג על ה-VALUE FOR MONEY ולהבין מי מאנשי המקצוע זמין יותר, מהי רמת השירות שלו בפועל ועוד.

הפלטפורמה גם מציגה שירותים מאוד ספציפיים ומגוונים (שכנראה לא הייתי נחשפת אליהם לולא האפליקציה) כמו אמבט פראפין, טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפול בגלי רדיו, מזותרפיה ואפילו כוסות רוח לפנים.

זמינות בכל עת

מבחינתי, יתרון בולט נוסף באתר ובאפליקציית GLAMZ הוא האפשרות להזמין תור בקליק ולקבל אישור ב-SMS או באזור האישי באפליקציה. ככה גם אם נזכרתי באמצע הלילה שאני חייבת איפור לאירוע של לקוח בעוד יומיים, אני יודעת שאני יכולה לסמוך על GLAMZ שידאגו לי. גם אם בעל המקצוע שרציתי לא יהיה זמין, תוצע לי אלטרנטיבה באזור ובסכום דומה.

התשלום על השירותים מתבצע ישירות מול בית העסק ולא דרך האפליקציה. GLAMZ גם מציינים בדפי עסק מבצעים והנחות אצל נותני השירות ולאילו תאריכים הם תקפים. הדבר הופך את האתר לכלי משתלם שיכול לחסוך לא מעט כסף. בכל זאת שווה להציץ בדף העסק של בעל המקצוע, גם אם את קבועה אצלו אולי תגלי הנחה מפתיעה.

בשורה התחתונה, האפליקציה הייתה סופר יעילה עבורי, כי אני אלה שמבצעים סידורים תוך כדי תנועה. גם העובדה שקיימת אפשרות לכתוב חוות דעת מקיפה באתר או באפליקציה על הטיפול לטוב או לרע, עומדת לזכות הפלטפורמה. ולפני פיזור, אגלה כי אני כבר מצאתי את הפרפקט מאץ' שלי ועכשיו גם אתן יכולות.

GLAMZ - מעכשיו גם אתן יכולות לבחור בקליק את אנשי הביוטי המועדפים עליכן. לפרטים הקליקו כאן>>

**הכתבה הינה מטעם GLAMZ, הכתבת נעזרה בשירותי הפלטפורמה כחלק מכתיבת הכתבה**