תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מנהל צי רכב? כך תתנהל פיננסית נכון - בתקופה הקרובה

משבר הקורונה הפך לשגרת קורונה, וזה הזמן: לצמצם בהוצאות צי הרכב וליזום מהלכים שיוכלו לחסוך לכם כסף רב בהמשך הדרך

כביש 6 חוצה צפון. ציר תנועה ראשי בין המרכז לצפון / צילום: באדיבות כביש 6 חוצה צפון
כביש 6 חוצה צפון. ציר תנועה ראשי בין המרכז לצפון / צילום: באדיבות כביש 6 חוצה צפון

הכתבה בשיתוף כביש 6 חוצה צפון

משבר הקורונה הפך לשגרת קורונה, אבל מנהלי ציי הרכב כבר החלו לחשוב על מסלול חדש ולבצע התייעלות פיננסית נכונה לחברה או לעסק. אולי כעת, הכבישים פנויים חלקית ועובדים רבים עדיין מועסקים מהבית בחיבור מרחוק, אבל זה רק עניין של זמן עד שרבים ישובו למשרד. עכשיו הזמן לצמצם בהוצאות הרכב וליזום מהלכים שיוכלו לחסוך לכם כסף רב בהמשך הדרך.
איך אפשר לייעל את צי הרכב? לפניכם שורה של המלצות.

חזרה חכמה לשגרה
אפקט הקורונה יעשה את שלו וכדאי לבחון מחדש את אסטרטגיית ניהול הצי ולגבש תוכנית עסקית ריאלית לרוח תקופה: לבדוק האם ניתן לשפר את תנאי התשלום לספקים ולהוזיל עלויות בהסכמים, או לבחון עבודה עם ספקים אטרקטיביים יותר לניהול ותחזוקת הרכבים. במקביל, חשוב לבצע היערכות ובדיקה בנוגע ליעדים שהצבתם לעצמכם לפני המגיפה ולדון בהשלכותיה מבחינת היצע הרכבים, סוג הרכבים, הקצאת דלק ודמי הביטוח.

מנוי שחוסך זמן וכסף על הכביש
חיסכון מתחיל בתכנון הנהיגה ובבחירת המסלול האידיאלי לעובדים. קחו למשל את כביש האגרה 6 חוצה צפון, אשר הוקם כדי לאפשר לנהגים להימנע מ"מסדרון יוקנעם" וצומת יגור הפקוקים משני הכיוונים, ומהווה כיום את ציר התנועה הראשי בין המרכז לצפון. הכביש מאפשר נהיגה רצופה בין המקטע המרכזי של כביש 6 למקטע הצפוני.

מנהלי ציי רכב רבים כבר צרפו ללא עלות את כל הרכבים למנוי לכביש 6 חוצה צפון וחוסכים כך כסף רב לחברה. עלות נסיעה במנוי בכביש זולה יותר מעלות נסיעה ללא מנוי והנסיעה בדרך המהירה של כביש האגרה חוסכת גם בהוצאות הדלק, כך שהנסיעה עם מנוי מתורגמת לחיסכון מצטבר של אלפי שקלים לשנה. בנוסף, המנוי עובד בשבילכם וחוסך התעסקות מיותרת באיתור חשבוניות וצבירת חובות.

צי רכב. לבדוק נחיצות לפני חזרה מלאה לפעילות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב
 צי רכב. לבדוק נחיצות לפני חזרה מלאה לפעילות / צילום: Shutterstock/א.ס.א.פ קרייטיב

הדרגתיות היא שם המשחק
קחו בחשבון שרוב הסיכויים, שהחזרה לשגרה ולעבודה תתבצע באופן הדרגתי ולכן, נסו לתקצב בפעימות את ההוצאות ולהציע אך ורק את השירותים הרלבנטיים לכמות העובדים שבפועל חוזרים לעבודה. הגדילו את התקציב ואת השירותים על פי מספר העובדים עד חזרה מלאה לפעילות.

מינימום מאמץ - מקסימום ביצועים
אגב טכנולוגיה, שימו לב לפיצ'רים דיגיטליים מתקדמים נוספים, המאפשרים את ניהול הצי בשלט רחוק. בין אם מדובר בתוכנה או באפליקציה ייעודית המרכזות עבורכם במקום אחד את כל המידע החיוני - מקריאת שירות ועד דוחות אודות תדלוקים ומרחקי נסיעה - ומסייעות בתפעול מיטבי וניהול הצי מכל מקום ובכל זמן. מערכות אלה יכולות לסייע בחיסכון של זמן ומשאבים נוספים בביצוע המשימות בפעילות השוטפת להתייעלות לוגיסטית וכלכלית.

היו מוכנים כבר עכשיו לסיום המשבר וחזרה איתנה לשגרה עם מערכת ניהול צי רכב הפועלת ביעילות ומנוי לכביש 6 חוצה צפון לחיסכון ארוך טווח >>