תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

כביש האגרה שיחסוך לכם כסף ועוד כמה טיפים לשגרה העסקית החדשה

המציאות הנוכחית מחייבת בעלי עסקים לבחון היטב כל הוצאה קטנה כגדולה • זה הזמן לעבור על החשבוניות ולחפש אלטרנטיבות משתלמות כלכלית לתפעול שוטף של העסק

כביש 6 חוצה צפון. מנוי דיגיטלי ושיפור בצריכת הדלק / צילום: באדיבות כביש 6 חוצה צפון
כביש 6 חוצה צפון. מנוי דיגיטלי ושיפור בצריכת הדלק / צילום: באדיבות כביש 6 חוצה צפון

הכתבה בשיתוף כביש 6 צפון

יש את העסק לפני הקורונה ויש את העסק אחרי הקורונה. אולי לפני המשבר לא הקדשתם תשומת לב לכל הוצאה, אבל עכשיו זה הזמן לעשות סדר בחשבוניות של העסק. חשבו כמה כל דבר עולה לכם וחפשו את האלטרנטיבות המשתלמות ביותר. לפניכם אוסף של טיפים קטנים, שיכולים לחסוך לכם ובגדול.

אאוט סורסינג, כבר יצא לכם לעשות?
במיוחד עכשיו העסק שלכם יכול להפסיד יותר מאשר להרוויח. ניהול ההון האנושי יחד עם קבלת החלטות נכונה יכולים להעלות אתכם על דרך המלך. למשל, שכר העובדים - ההוצאה הכי מרכזית של כל בעל עסק. מעבר לעבודה מול אנשי מקצוע חיצוניים בהתאם לפרויקט יכול לחסוך לכם בהיקף ההוצאות החודשיות ולהשאיר אתכם עם הראש מעל המים לפחות בתקופה הקרובה.

הצ'אט בוט שעובד בשבילכם / עוברים לאוטומט
משקיעים הרבה כסף בשירות לקוחות? נסו את האלטרנטיבות המקוונות כמו צ'אט בוט שיכול לענות 24/7 לשאלות נפוצות ולסנן פניות באופן אוטומטי; חפשו אוטומציה במישורים נוספים למיקסום הזמן והכסף - כמו מערכת לניהול תזרים מזומנים והפקת דוחות כספיים או משלוח אוטומטי של ניוזלטרים ללקוחות ופעולות שיווק אונליין, וניהול פרויקטים להעלאת הפרודוקטיביות במינימום משאבים. כל אלו עולים פחות מלהחזיק מזכירה במשרה מלאה, או עזרה מקצועית אישית.

מנוי לכביש אגרה להוזלת עלויות
כמה כסף אתם מוציאים על דלק ונסיעות בעסק? זה הזמן לחשב מסלול מחדש. הידעתם, למשל, שנסיעה במנוי בכביש 6 חוצה צפון זולה יותר מאשר נסיעה ללא מנוי? וזאת ללא דמי שימוש חודשיים או עלות להקמת המנוי.

כביש 6 חוצה צפון - להגיע במהירות ממקום למקום ולקצץ בעלויות צי הרכב. לפרטים הקליקו כאן>>

כביש 6 חוצה צפון מקצר משמעותית את משך הנסיעה במסדרון יוקנעם וצומת יגור הפקוקים משני הכיוונים - הנסיעה בכביש חותכת בהוצאות הדלק ומשלמים רק אם וכאשר נוסעים בו. ההצטרפות למנוי הדיגיטלי היא קלה מהירה וחינמית: נכנסים לאתר החברה או מחייגים 6102* והמערכת הדיגיטלית מזהה את הרכב בכביש ושולחת חשבונית ישירות למייל; אוטומטי ומשתלם מכל הבחינות.

לעבוד ביחד
משבר הקורונה העלה את המודעות לנושא הערבות הדדית וזה הזמן לאמץ אותה גם במישור העסקי. חשבו על שיתופי פעולה אסטרטגיים שיחסכו לכם בהוצאות מבלי לפגוע בתוצאות. אם תמצאו את הפרטנרים המתאימים מדובר ב- WIN-WIN לשני הצדדים. למשל, לחלוק משרד משותף עם עסק אחר או להציע ללקוחות שירותים משלימים שונים.

משומש כמו חדש
אולי לפני עידן הקורונה רכשתם כל דבר חדש מהניילונים, אבל עכשיו כשאתם מחפשים איך להוזיל עלויות בדקו מה תוכלו למכור שאינו בשימוש ומה עליכם לרכוש והיכן תוכלו להשיג אותו במחיר נוח. לדוגמה, ציוד יד שנייה, או רכישות דרך מכירות פומביות מקוונות. לפעמים גם קנייה של כמות גדולה משתלמת לאורך זמן, כאשר כל פריט עולה פחות בעסקת חבילה ובכל מקרה, כדאי תמיד לערוך סקר שוק בעקבות האופציה הטובה ביותר.

המספרים לא משקרים. מנוי לכביש 6 חוצה צפון חוסך לעסק עד אלפי שקלים בשנה - הצטרפו עכשיו לכל העסקים שכבר נוסעים וחוסכים>>