תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

מקצצים בהוצאות צי הרכב: כביש האגרה שעשוי לחסוך לחברות אלפי שקלים

היציאה ממשבר הקורונה החזירה את הפקקים לחיינו • כביש האגרה 6 חוצה צפון מאפשר לנוהגים לצפון הארץ ובחזרה למרכז להימנע מעומס מיותר ואף לחסוך בעלויות והוצאות תפעול הרכב לחברות

כביש 6 צפון. מקצר משמעותית את משך הנסיעה במסדרון יוקנעם וצומת יגור, הפקוקים משני הכיוונים / צילום: באדיבות כביש 6 חוצה צפון
כביש 6 צפון. מקצר משמעותית את משך הנסיעה במסדרון יוקנעם וצומת יגור, הפקוקים משני הכיוונים / צילום: באדיבות כביש 6 חוצה צפון

הכתבה מטעם כביש 6 צפון

משבר הקורונה אולי פינה את הכבישים, אבל עם הסרת הסגר והחזרה לשגרה, הפקקים ישובו. בעולם בו זמן שווה כסף, הרגלי נסיעה משחקים תפקיד חשוב ובעקבות הקורונה הרכב הפרטי הפך לאמצעי התחבורה הבטוח יותר. חברות רבות מצטרפות כבר עכשיו למנוי לכביש האגרה 6 חוצה צפון במטרה לחסוך עלויות עם החזרה לשגרה.

הדרך המהירה לחיסכון
כביש 6 חוצה צפון הוא כביש אגרה המאפשר נהיגה רצופה מן המקטע המרכזי של כביש 6 וממשיך צפונה עד מחלף סומך. הוא הוקם כדי לחסוך לנהגים את "מסדרון יוקנעם" וצומת יגור הפקוקים לשני הכיוונים. הכביש מחבר בין מחלף יקנעם למחלף תל קשיש - עוקף את "מסדרון יקנעם" וצומת התישבי ומחבר בין מחלף העמקים למחלף סומך. מקטע זה מהווה אלטרנטיבה מהירה וקצרה למחלף יגור לנוסעים מאזור צפון מזרח (עכו, נהריה והקריות) לכיוון מרכז הארץ וכמובן גם לנוסעים ממרכז הארץ לכיוון צפון.

מאז נובמבר 2018 כביש 6 חוצה צפון מהווה את ציר התנועה הראשי בין המרכז לצפון הארץ; הוא נמשך לאורך 22 ק"מ לכל כיוון וכולל 3 מנהרות באורך 5 ק"מ.

כביש 6 חוצה צפון - החיסכון בצי הרכב מתחיל כאן. הקליקו לפרטים>>

הכביש נבנה בסטנדרטים בינלאומיים גבוהים ביותר על מנת שלא לפגוע במשאבים הטבעיים סביבו, כך שישתלב בנוף ובטבע. הוא מצויד במערכות בטיחות וניהול תנועה מתקדמות, מואר לכל אורכו ומעניק חוויית נהיגה מהירה, בטיחותית ואפקטיבית במיוחד - ובזמני עומס מקצר משמעותית טווחי נסיעה ומאפשר נסיעה ישרה.

יש תמורה לאגרה
העומס התחבורתי הוא גם עומס כלכלי ולכן, חשוב להתוות מדיניות נהיגה המשתלמת לעובדי החברה שלכם וכאן נכנס לתמונה המנוי הדיגיטלי לכביש 6 חוצה צפון. אין ספק שנסיעה עם מנוי היא האלטרנטיבה הטובה ביותר עבור הנוסעים בכביש אגרה זה - התעריף נמוך מנסיעה ללא מנוי. הנסיעה המהירה בכביש ללא רמזורים וההגעה הקצרה יותר למקום העבודה וחזרה ממנו הביתה משפרת את צריכת הדלק של כל מכונית, כך שאם משקללים את עלות הנסיעה עם מנוי והוצאות דלק, מדובר בחיסכון שיכול להגיע לאלפי שקלים לשנה לרכב.

נדגיש כי המנוי לכביש 6 חוצה צפון הוא מנוי נפרד מכביש 6 המרכזי ונכון להיום ישנם מאות אלפי מנויים והמספר עולה מיום ליום. מחירי הנסיעה למנויים משתנים בהתאם לסוג הרכב, יום ושעת הנסיעה וכמות המקטעים בהם נעשה שימוש, אך כמות הרכבים שניתן לרשום במנוי אינה מוגבלת. בסוף כל חודש החברה מקבלת את הדיווח המפורט לתשלום. ההצטרפות למנוי הדיגיטלי חינמית והחיוב נעשה רק אם התבצעה נסיעה.

חברות המעוניינות לצרף את צי הרכב שלה למנוי הדיגיטלי יגלו כי מדובר בהצטרפות מהירה וחינמית: נכנסים לאתר החברה או מחייגים 6102* והמערכת הדיגיטלית מבצעת גבייה אלקטרונית - מזהה את הרכב בכביש ושולחת חשבונית ישירות למייל. כך גם נחסכת ההתעסקות בחשבוניות, אי תשלום וצבירת חובות.

אם כבר מדברים על אסטרטגיית יציאה - זה הזמן שלחברות לצאת לכביש עם מנוי לכביש 6 חוצה צפון>>