תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

הכלי שעשוי לייצר אפיקי הכנסה נוספים גם בתקופת הקורונה

חברת יפעת מכרזים מציעה כלי מתקדם לבעלי עסקים המעוניינים להיחשף לכל המכרזים הרלוונטיים עבורם במקום אחד • "זה שירות שנותן לעסקים קטנים הזדמנות לצמוח ולהגדיל מכירות", אומרת דיאנה לברן, מנכ”לית יפעת מכרזים

התמודדות על מכרזים חוסכת עלויות שיווק ומכירה / צילום: freepik
התמודדות על מכרזים חוסכת עלויות שיווק ומכירה / צילום: freepik

הכתבה מטעם יפעת מכרזים

בחודשים האחרונים חזרו משרדי הממשלה, הרשויות המקומיות, הגופים ציבוריים ואפילו חברות פרטיות לפרסם מדי חודש אלפי מכרזים והזדמנויות עסקיות במשק הישראלי. אותם מכרזים מציעים 350 עבודות חדשות בכל יום ב-74 ענפים ובתחומים שונים; הם מספקים תעסוקה לעסקים גדולים, בינוניים ואף לקטנים - עבודות ופרויקטים שיכולים להתאים לקבלנים, לספקים ולנותני שירותים מכל תחום כלכלי או עסקי בישראל.

למרות זאת, בחברת יפעת מכרזים טוענים כי 80% מהעסקים הקטנים כלל לא מודעים למכרזים המתפרסמים בכל שעה ומפספסים הזדמנויות רבות. לדבריהם, רבים מנסים לייצר הכנסה חדשה רק בדרכים המסורתיות ובכך מחמיצים את התעסוקה שממתינה עבורם ממש מתחת לאף. משבר הקורונה מעלה שוב את הצורך באפיקי הכנסה חדשים: זוהי תקופה קשה שבה עסקים רבים נאבקים כדי לשרוד ולהתמודד עם תוצאות המשבר הקיים בשוק, עם החלטות שמשתנות מדי יום ועם מערכות בירוקרטיות מתישות. התמודדות על מכרזים חוסכת עלויות שיווק ומכירה, מלמדת על התחרות בענף דרך החשיפה לזוכים ומייצרת קשרים באמצעות התמודדות משותפת במכרזים, או שיתופי פעולה כספקי משנה, מסבירים בחברה.

לפרטים על שירותי יפעת מכרזים הקליקו כאן>>

מנוע צמיחה הכרחי בתקופת הקורונה

חברת יפעת מכרזים מספקת פתרון מתקדם לבעלי עסקים קטנים כגדולים המעוניינים להיחשף לכל המכרזים הרלוונטיים עבורם במקום אחד. החברה סורקת מדי יום מאגרי מידע עסקיים ושולחת לכל לקוח את המידע שמתאים לו, למייל ו/או לנייד: מעקב על מכרזים פומביים, תוצאות מכרזים ואלפי הזדמנויות עסקיות רלוונטיות. "אין עסק שיכול לוותר על השירות שלנו לדעתי", אומרת דיאנה לברן, מנכ"לית יפעת מכרזים. "זה שירות זול, נוח ויעיל, שנותן לעסקים קטנים הזדמנות לצמוח ולהגדיל באופן משמעותי את מחזור המכירות שלהם. יש לנו אלפי לקוחות ואני מקבלת כל הזמן פידבק חיובי על ההצלחות שהמידע שאנו חושפים בפניהם הביא להם".

יפעת מכרזים היא חלק מקבוצת יפעת הידועה, המספקת מידע תקשורתי ופרסומי כמעט לכל חברה או עסק בישראל. הקבוצה נחשבת לגדולה בתחומה בישראל, ופועלת בתחום קרוב ל-50 שנים.

רשת של מידע מסונן ונוח

מירב שפירא, מנהלת חברת מידע שיווקי - העוסקת במחקרים, משתמשת כבר שנים בכלי של יפעת מכרזים לטובת קידום העסק שלה. "ההחלטה לפנות לשירות של יפעת חשף בפני רשת של מידע מסונן ונוח שפותח כל יום את האפשרות להציע את העסק שלי למכרזים שונים ולצמוח. התמורה ביחס להשקעה הכספית היא אדירה. זה חוסך לנו זמן רב של חיפוש אקטיבי - אנחנו מקבלים עדכונים רק על הנושאים שעשויים לעניין אותנו ישירות למייל וכך מגוון אפשרויות ההעסקה עולה ואנו מגדילים את ההכנסות".

ליווי מכרזים

ההבנה שעסקים רבים חוששים מתהליך ההתמודדות במכרז הביאה את יפעת מכרזים לפתוח מערך ליווי. וכך, עסק שחושש לגשת בעצמו למכרז יכול לפנות לחברה ולזכות בליווי צמוד - משלב איסוף המסמכים, דרך שלבי התמחור, ואפילו הכנה לראיון. "השירות נועד הן עבור עסקים שניגשים למכרז בפעם הראשונה והן עבור כאלה שזקוקים לליווי מסיבות אחרות", מסבירה לברן, "צוות הליווי שלנו מורכב מאנשים שמאחוריהם ניסיון של מאות מכרזים, שמבינים גם את הפוליטיקה שמאחורי הקלעים, כך שהליווי מספק רשת של בטחון עבור הניגשים למכרז".

לפרטים על שירותי יפעת מכרזים הקליקו כאן>>