תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

תפיסת Leading Living: ההגדרה העצמית משתקפת בדירה

חברת בולוורד לייזום ולביצוע של פרויקטים נדלנ"יים ייחודיים בת"א, חושפת את הקונספט החדשני שיצרה עבור דירות יוקרה קטנות בעיר - Leading Living • שני הפרויקטים הראשונים יוקמו בצפון הישן של ת"א

דירות יוקרה קטנות בעיצוב מזמין ונוח, בהשראה אורבנית / צילום: שי אדם
דירות יוקרה קטנות בעיצוב מזמין ונוח, בהשראה אורבנית / צילום: שי אדם

הכתבה מטעם בולוורד

"דל"ת אמותיו של אדם מייצגות את סביבתו הקרובה והבטוחה ביותר. שם, החיבור שלו לעצמו, למחשבותיו, לכמיהתו, למשפחתו הגרעינית באים לידי ביטוי באופן המוחלט ביותר, המדויק ביותר, האמיתי ביותר. שם נוח לו, לאדם, לתת דרור לכל מאווייו הכמוסים, לתת ביטוי לאותנטיות המוחלטת המייצגת אותו באופן הצלול ביותר שניתן".

לפני כמעט 100 שנה הגדירה וירג'יניה וולף בספרה "חדר משלה" את היחס הבלתי ניתן לערעור שבין המקום הפיזי של האישה בפרט והאדם בכלל לבין הווייתה כאדם משוחרר בעל דעה עצמאית אינדיבידואלית.

לאורך כל שנות פעילותי התעקשתי, כמנכ"ל חברת בולוורד, לנסח באופן ערכי לעצמי וכפועל יוצא גם לשותפים שלי לדרך ולמשקיעים שלנו את המושג הרחב הזה שנקרא "לגור". איך אנחנו גרים? איך אנחנו רוצים לגור? או למעשה איך אנחנו צריכים לגור? הרי כפי שנאמר "אדם בתוך עצמו הוא גר..." ולכן אנחנו צריכים להכיר טוב את עצמנו, את הצרכים הנכונים ביותר לנו ואת ההוויה שלנו על-מנת שנהיה מדויקים לעצמנו ולמשפחתנו. היה לי חשוב להבין לא רק איך אנחנו, כאנשי העולם, חיים, אלא איך אנחנו מגדירים את עצמנו באופן הרחב ביותר של המילה.

לפרטים נוספים על חברת בולוורד הקליקו>>

כל אלו מתנקזים אל תוך תפיסת "LEADING LIVING" המביאה עימה מרחב תכנוני, עיצובי וקונספטואלי בדירות וכך אפשרה לנו לנסח עבורכם את הדרך המדויקת לממש איכות חיים, לממש דיוק בהגדרה העצמית שלכם אל מול ביתכם באמצעות תפיסה עיצובית כוללת. מה שמוביל אותי היא האמונה שלכל פרט יש חשיבות, שיש צורך לתת מענה לאחר חשיבה יתרה על כל חלק בבית וכך אנחנו נותנים ערך לכל מקום בבית.

לצד שני אדריכלים, סנדרה חליבה ואסף מולכו, פועל צוות של אנשי מקצוע נבחרים, המגשימים את הקונספט של LEADING LIVING, הכולל את ג'רי ירקוני (אסטרטגיה), דוד חליבה (קריאייטיב), הצלם אריאל ואן סטרטן והקופירייטרית דלית אורבך.

את התפיסה והרעיון מאחורי הקונספט המדובר מיטיבה להסביר האדריכלית סנדרה חליבה: "בולוורד מביאה עימה בשורת מגורים חדשנית - LEADING LIVING - המייצרת חוויית דירות בוטיקיות, אסתטית באופן מובהק, בסגנון עיצובי אורבאני URBAN CHIC בהשראת חומרים מקומיים אותנטיים לתל אביב, העיר הלבנה, ומהעולם. יש דירות שיזכירו לנו סוהו ניו יורקי ודירות אחרות יזכירו סגנון של סוהו פריזאי.

"כמעצבת, אני דוגלת במגמת ה-TOTAL DESIGN השוזר בתוכו תכנון פונקציונאלי ועיצוב מזמין ונינוח, בלתי מתפשר; מגמה זו שואפת להקל על הלקוח ולמסור לו בית תפור A to Z, עד הפרט האחרון - לדירה נכנסים רק עם המזוודות.

"דירות היוקרה הקטנות של בולוורד מעוצבות בסגנון היונק מאדריכלות ישראלית ואורבאניות תל אביבית, בשילוב ייצוגים של תרבות מערבית מודרנית - כל אלו מתייחסים להיבטים של סגנון חיים מעודכן, נוחות וסטייל מלונאי, אך לא באופן מתאמץ או מתחנף ללקוח".

*הכותב הוא מנכ"ל חברת בולוורד

לפרטים נוספים על חברת בולוורד הקליקו>>