תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

האם כדאי להשקיע בנדל"ן בעת משבר?

משבר הקורונה יוצר אתגרים לצד הזדמנויות בענף הנדל"ן • אלחנן רוזנהיים, מייסד ומנכ"ל פרופימקס, מסביר מהו ההבדל בין המשבר הנוכחי למשברים קודמים, סוקר סקטורים שנפגעו ומדבר על ההזדמנויות המיוחדות שנוצרות לדעתו בעקבות המשבר

מהשקעותיה של פרופימקס / צילום:  Profimex
מהשקעותיה של פרופימקס / צילום: Profimex

הכתבה בשיתוף פרופימקס

הגלים האחרונים של משבר הקורונה, הרחיקו את קצב ההתאוששות הכלכלית והחזרה לשגרה, ועד שלא תהיה ירידה חדה בתחלואה, השווקים יתקשו להתאושש. המשבר הנוכחי הגיע בשיאה של תקופת הצמיחה הכלכלית הארוכה ביותר בעת הנוכחית ובכלל. בפרופימקס, הפועלת בתחום השקעות נדל"ן בחו"ל כבר כ-25 שנה, סברו עוד לפני המשבר שההאטה בכלכלה תגיע, ואף צפו ירידה בתשואות. אפשר להניח שאי הוודאות תמשיך ותיתן אותותיה בשווקים הפיננסיים, אך גם בסקטורי השקעות אחרים, וביניהם תחום הנדל״ן.

בראיון שנערך עמו, מציין אלחנן רוזנהיים, מייסד ומנכ"ל פרופימקס, כי המשבר של 2008 היה פחות גלובלי מהנוכחי, מבחין בין הערים הגדולות לבין הפריפריה ומסמן סקטורים שמפגינים עמידות נוכח המשבר ואף מתחזקים. רוזנהיים מסביר את מדיניות ההשקעות של החברה, מתאר את התובנות שהופקו מתקופות משבר קודמות ומצביע על ההזדמנויות שיוצר לדעתו המשבר הנוכחי.

לפרטים בנוגע להצטרפות לקרן הנדל"ן המשקיעה בהזדמנויות משבר הקורונה או לתיאום פגישת היכרות, לחצו כאן>>

רוזנהיים מציין בין היתר, את סקטור המולטי פמילי, שפרופימקס משקיעה בו כבר מ-2002, כסקטור פגיע פחות מהאחרים. לדבריו, רואים זאת לאורך השנים, כולל בעת המשבר של 2008. עוד הוא מוסיף כי סקטור הלוגיסטיקה, שפרופימקס החלה להשקיע בו כבר ב-2003, מתחזק מאד, בעיקר הודות למסחר המקוון, מגמה שהתחילה עוד לפני המשבר והתחזקה מאד במהלכו.

בפרופימקס מציינים כי הם מקדישים זמן רב כדי להגן על כספם של המשקיעים לצד איתור הזדמנויות השקעה חדשות שנוצרות בעקבות המשבר, באמצעות השותפים האסטרטגיים הגלובליים של החברה. בחודשי הקורונה אף הושקה קרן נדל"ן חדשה שכבר ביצעה 10 השקעות וממשיכה לאתר הזדמנויות השקעה.

רוזנהיים מסכם ואומר כי הוא מאמין שפרופימקס, כחברה שפועלת כבר עשרות שנים וצלחה בעבר שני משברי כלכלה עולמיים (דוט.קום ומשבר 2008), עמידה גם במשבר הנוכחי, תמשיך לייצר הזדמנויות השקעה גלובליות ולהוסיף ערך ללקוחותיה.

לפרטים בנוגע להצטרפות לקרן הנדל"ן המשקיעה בהזדמנויות משבר הקורונה או לתיאום פגישת היכרות, לחצו כאן>>

*פרסום זה נועד למטרות שיווקיות בלבד, ואין בו משום יעוץ ו/או הצעה ו/או הזמנה לבצע השקעה כלשהי ו/או משום תחליף לייעוץ המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם.

לכתבות נוספות של פרופימקס הקליקו>>

צרו איתנו קשר *5988