תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

משקיעים בקריפטו? כך תוכלו לדווח בקלות לרשות המסים ואף לקבל החזר

מערכת Bittax משתמשת בכלים של טכנולוגיית בלוקצ'יין ומכילה עליה את כללי הרגולוציה • כל זאת על מנת לחשב את עלות המס מעסקאות במטבעות דיגיטליים

הכתבה בשיתוף רו"ח גידי בר זכאי

תכירו את מערכת Bittax, המאפשרת, לפי מפתחיה, להסדיר את תשלום המס בגין סחר במטבעות דיגיטליים. לדברי רו"ח גידי בר זכאי, המנכ"ל והמייסד, המערכת יכולה לחסוך למשתמש בין 25% ל-75% בתשלום המס.

כיצד זה נעשה? "Bittax בעצם מציגה מערכת שמשתמשת בכלים של הבלוקצ'יין על מנת לפגוש את הכללים של הרגולציה", אומר בר זכאי. אנחנו גילינו שאם אנחנו עובדים על הבלוקצ'יין ומביאים משם את האסמכתאות ואת דרכי החישוב, אנחנו מגיעים לתוצאה יותר טובה בכל רמה אפשרית".

אור לוקאי-כהן, סמנכ"ל החברה, מסבירה: "בשביל שהדיווח יהיה שלם ומלא, לפי החוק ולפי מה שרשות המסים מצפה, צריכים להתחקות אחר כל תנועות המטבעות, מתחילת הפעילות ועד סופה. המערכת עוזרת למשתמשים לעשות זאת על ידי משיכת הנתונים מהבלוקצ'יין ואז מעניקה להם המלצה: אם מטבע מסויים שייך להם, או אם פעילות מסויימת בזירת מסחר שייכת להם וכך מסייעת להגיע לתמונה מלאה".

"המערכת שלנו", מסכם ואומר בר זכאי, "מאפשרת לגשר בין העולם החדש של המטבעות לבין עולם הרגולציה הישן ומוכיחה תוך כדי שהבלוקצ'יין מתאים לרגולטור הרבה יותר ממה שהוא הבין עד עכשיו".

לפרטים נוספים על מסחר ומטבעות דיגיטליים בוועידת הביטקוין>>