תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

צפו: ערב מעורר השראה באירוע גלובס ליום האשה הבינלאומי

גלובס בשיתוף לקסוס הפיקו אירוע ייחודי לרגל יום האשה הבינלאומי, בו נטלו חלק נשים מובילות בתחומן • באירוע, שעמד בסימן נשים נותנות השראה, נהנו הנוכחות מהרצאה אודות הציירת פורצת הדרך פרידה קאלו

הכתבה בשיתוף &HIGH

לכבוד יום האשה הבינלאומי הפיק גלובס אירוע מיוחד, שנערך בקומפלקס "&HIGH", מתחם האירועים השייך לקבוצת "דינמו". לקבוצה כמה מתחמי אירועים מובילים בתל אביב וביניהם ה"לורנס", ה"ריברסייד" ו"גלריה דובנוב".

באירוע השתתפו נשים מובילות בתחומן: אמי פלמור מנכ"לית משרד המשפטים; חנה פרי-זן, יו"ר פעילים; רו"ח איריס שטרק, נשיאת לשכת רואי החשבון בישראל; יו"ר גלובס, אלונה בר און ועורכת גלובס, נעמה סיקולר; טובית דרורי, בעלת משרד הפרסום דרורי שלומי; אשת התקשורת שרון כידון; שני הראל, מייסדת ProWoman, מועדון לקידום נשים במשק הישראלי ועוד.

אלונה בר און סיפרה באירוע על חזון גלובס והאג'נדה שלו לתת במה למגוון דעות, מגזרים ואינטרסים. בהתייחסה ליום האשה, היא הציגה את הגידול והדומיננטיות הנשית בפעילויות גלובס. מהנתונים עולה כי הוכפל ייצוג הנשים בכנסים ובוועידות של העיתון בשנת 2018. בוועידת ישראל לעסקים, למשל, עמד אחוז הנשים בשנה שעברה על 43%, לעומת 20% בשנים הקודמות לה.

לאחר מכן, נהנו הנוכחות מהרצאתה של ההיסטוריונית ואוצרת האופנה, יערה קידר, על הציירת והאמנית הפמיניסטית, פרידה קאלו. בהרצאה "הצבעים הנסתרים של פרידה קאלו", הביאה קידר את סיפורה של האמנית פורצת הדרך הזו והתרכזה בפן פחות מוכר - החיבור שלה לאופנה ולבוש. קאלו, מסתבר, ראתה במראה שלה חלק בלתי נפרד מאמירתה האמנותית, הגדירה עצמה באמצעותו והפכה ברבות השנים להשראה עבור מעצבי אופנה. קידר סיפרה כי היא התלבשה מדי יום במלוא הדרה באמונה כי "בכל בוקר אני מתלבשת לגן עדן".

באירוע גם הושק לקסוס UX, דגם הקרוסאובר החדש של החברה, שפותח על ידי אשה, צ'יקה קאקו, המהנדסת הראשית של לקסוס.

לפרטים על אירועים עסקיים ב-&HIGH הקליקו כאן>>