תוכן שיווקי

כתבה זו נכתבה והופקה על ידי כותבי תוכן מקצועיים בשיתוף גורם מסחרי.

כתבות התוכן השיווקי בגלובס כוללות מידע ענייני בעל ערך מוסף לקורא, תוך שמירה על שקיפות מרבית כחלק מהקוד האתי של גלובס.

שיווק דירות במנהטן: טכנולוגיה ישראלית מגיעה לשוק האמריקאי ומקווה לשנות את עולם מכירות הנדל"ן

הפרוספקטים וההדמיות הישנות לדירות מוחלפים באפליקציות 3D, מסכי ענק עם אינטליגנציה מלאכותית ומשקפי VR • הכירו את bmby, חברה ישראלית מפארק ההייטק ביוקנעם, שמציעה טכנולוגיה המאפשרת לדמות דירה באופן הכי קרוב למציאות • האם אנו לקראת מהפכה בתחום מכירות הנדל"ן?

מערכת DREAMS להמחשה מתקדמת של הדירה וסביבת המגורים / צילום: freepik
מערכת DREAMS להמחשה מתקדמת של הדירה וסביבת המגורים / צילום: freepik

תוכן ממומן מטעם חברת bmby

בואו ניכנס לתוך חלום… אתם בתוך חדר תצוגה דיגיטלי של פרויקט מגורים חדש - מסכים גדולים על הקירות, שולחנות עם מסכי מגע, אייפדים בעמדות אישיות, משקפי תלת ממד (VR). איש המכירות מראה לכם בצורה מפורטת את האזור והבניין, במגע אצבע אנחנו מסובבים את הבניין ורואים אותו מכל כיוון - נכנסים ללובי, מבקרים בחדר הכושר, בחניה, עולים במעלית, עוברים בין הקומות, בין דירות שבחרנו ומסיירים בין החדרים (כן, ממש מסיירים), הנוף מהחלונות נראה אמיתי לגמרי. "בואו נצא למרפסת", אומר לנו איש המכירות ואתם כמעט מרגישים את הבריזה בפנים - צופים בסביבה, בפארק, במגרש המשחקים ובכל נקודות העניין סביב הפרויקט.

"הקושי הגדול או האתגר שעומד בפני יזם שעוסק במכירת דירה הוא להציג דירה שלא קיימת ברוב המקרים ולהמחיש אותה ללקוח פוטנציאלי, זה כמו להפוך חלום למציאות", אומר קובי לנגלייב, מנכ"ל חברת "bmby", המפתחת מערכות תוכנה. "DREAMS, הטכנולוגיה הוויזואלית שפיתחנו, מאפשרת לצרכן להיחשף באמצעות מסכי 3D ו-VR מתקדמים ביותר לדירה כפי שהיא תיראה בצורה הכי קרובה למציאות".

המערכת גם כוללת אלגוריתם מיוחד שפיתחה bmby, המשתמש בבינה מלאכותית לניתוח הצרכים והרצונות של הצרכן ומאפשר ללקוח להבין איזו דירה מתאימה לו. מדובר במצב של winwin, המסייע ליזמים ולקבלנים לקצר את זמן מכירת הדירות בכ-20% ולצמצם את החיכוכים עם הקונים במרבית המקרים.

לפרטים נוספים על מערכת DREAMS לחצו כאן>>

"הטכנולגיה שלנו מאפשרת לך לעבור בין חדרים בדירה, ממש לדרוך על המרצפות, אפילו לגעת באביזרי האמבטיה, וגם לקבל תחושה של השכונה, כאילו הבניין והדירה כבר קיימים ואתה נמצא במקום", מסביר מארק זאבי, מייסד bmby.

לדבריו, "השוק בניו יורק כבר נמצא בדיגיטל, הרבה חברות גדולות סגרו סניפים, מעל 30% משטחי המסחר במנהטן ריקים. האמריקאים הבינו שהחוויה הוויזואלית של דברים שאפשר לעשות בכף היד היא שונה לגמרי - לקוח קונה מכוניות באינטרנט, הוא שוכר חדרי מלון, וברור שהוא גם ירכוש דירה. אנחנו הבאנו לניו יורק את Uber ו-Airbnb של הנדל"ן - בדמותה של טכנולוגיית DREAMS".

מערכת 'DREAMS / צילום: freepik
 מערכת 'DREAMS / צילום: freepik

הראשונה להשתמש במערכת של bmby בארץ היא חברת הנדל"ן "בהרי". אייל בהרי, מנכ"ל החברה, החליט לעשות זאת לאחר שראה אותה בפעולה בתערוכה בניו יורק. לדבריו, "אנחנו מראים בעזרת המערכת ללקוחות את הדירה והמפרט שלה, את חתך הקומה ואת הבניין כולו בתוך סביבת המגורים. ההדמיה היא ב-VR או ב-3D, אפשר לצאת למרפסת ולראות את הנוף שנשקף ממנה". כל זאת, כאמור, כשהדירה היא עדיין "על הנייר" או שהבניין רק בשלבי הקמה". בקרוב תושק המערכת גם בפרויקט GINDI TLV.

"שיווק הנדל"ן משתנה", אומר מוטי ויזל, מנכ"ל VCELL למחקר וייעוץ אסטרטגי, "נכנסים שחקנים חדשים לשוק - חבר'ה בני 25-35, הם טכנולוגיים וחסרי זמן ורוצים הכול בלחיצת כפתור. כל הענף יעבוד בעתיד עם טכנולוגיה כמו DREAMS, גם הלקוחות ידרשו זאת". זאבי מסכם ואומר כי באמצעות הטכנולוגיה המדוברת "הלקוח יכול לקבל באופן דיגיטלי תפיסה אמיתית של הדירה - את תחושת המציאות וההתמצאות בה. הוא מבין מה עומד לפניו, יכול להתאהב בדירה שמתאימה לו ולקנות אותה".

לפרטים נוספים על מערכת DREAMS לחצו כאן>>

*הכתבה הינה מטעם חברת bmby